"Το πρόβλημα είναι το Δημόσιο Πανεπιστήμιο και η βελτίωση του. Οι υπόλοιπες συζητήσεις με τις παρούσες συνθήκες (συνταγματική απαγόρευση, πολλά δομικά προβλήματα του συστήματος) γίνονται για ψυχολογικούς λόγους".
Κάποιες πρώτες απόψεις για τα πανεπιστήμια, μιλώντας σήμερα στην εκπομπή «ραδιο-φονικά» με τους Γιώργο Κύρτσο και Κάτια Μακρή...
«Σαφέστατα θα πρέπει να συμμετέχουν και οι φοιτητές στην πανεπιστημιακή κοινότητα και στα δρώμενα της πανεπιστημιακής κοινότητας, αλλά είναι αυτονόητο όμως ότι η λειτουργία του νόμου, η υπεράσπιση του νόμου και η λειτουργία των ίδιων των ιδρυμάτων αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα για την ίδια τους την ανανέωση και την ίδια τους την αναγέννηση.
Πρέπει να γίνει μια θεσμική υπέρβαση. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι ο έντονος κομματισμός που διέκρινε τον τόπο μας και την κοινωνία μας όλες αυτές τις δεκαετίες πλέον είναι άκαιρος, ατελέσφορος και δεν συμβάλλει ουσιαστικά στο ζητούμενο και το ζητούμενο είναι πως μπορεί να γίνει πράξη η πολιτική που κατά καιρούς εγκαινιάζεται συνεχώς ότι η Παιδεία θα πρέπει να αποτελεί το πρώτο μέλημα μας. Ασφαλώς όμως οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν συμμετοχή και στο πρόγραμμα των σπουδών τους και βέβαια σε όλα τα προβλήματα που απασχολούν τον πολιτισμό και τις κοινωνικές δράσεις ενός σύγχρονου πανεπιστημίου που πρέπει να είναι κατά τα πρότυπα του Campus».
Ποιοι προκαλούν τα επεισόδια;
«Έχουν να κάνουν με μεγάλες παθογένειες της ελληνικής σύγχρονης κοινωνίας. Η μια παθογένεια είναι η κομματική τοποθέτηση των φοιτητών, οι κομματικές παρατάξεις, οι σπουδαστικές κομματικές παρατάξεις οι οποίες δεν συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του ανοιχτού και εποικοδομητικού και δημιουργικού διαλόγου που πρέπει να έχει μια πανεπιστημιακή κοινότητα. Από την άλλη μεριά φταίει το θεσμικό πλαίσιο και πρωτίστως θεωρώ ότι πάντοτε οι ευθύνες είναι σε πολιτικό επίπεδο γιατί ποτέ δεν έχουμε αποφασίσει σε αυτό τον τόπο ποιο θα πρέπει να είναι το πολιτικό μοντέλο για την αναβάθμιση της Παιδείας μας».
Για την συζήτηση για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
«Αυτό δεν αποτελεί το πρώτο ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε στο θέμα της Παιδείας. Το μεγάλο ζήτημα που πρέπει να αποτελεί το κυρίαρχο θέμα της ατζέντας για την Παιδεία είναι το πως θα αναβαθμιστούν οι σπουδές στην Ελλάδα. Το πώς θα δρομολογήσουμε ένα τέτοιο επίπεδο σπουδών στην Ελλάδα ώστε πραγματικά η χώρα μας να είναι μια σύγχρονη χώρα. Αυτό θέλει δύο προϋποθέσεις, θέλει ωριμότητα, καθαρότητα στη σκέψη, πίστη σε αυτό το όραμα που έχεις για την Παιδεία γιατί αν δεν το πιστεύεις δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις τίποτα, και θέλει οικονομική χρηματοδότηση. Αν δεν χρηματοδοτηθεί η Παιδεία, αν δεν καταλάβουμε όλοι μας ότι το μέλλον μας είναι η χρηματοδότηση της Παιδείας, δεν πρόκειται ποτέ να δημιουργήσουμε τέτοιες πολιτικές δράσεις που θα αναβαθμίσουν την Παιδεία».
Το κυρίαρχο πρόβλημα είναι πως θα βελτιώσουμε τη δημόσια Παιδεία , ιδιαίτερα το δημόσιο πανεπιστήμιο. Από την άλλη θεωρώ ότι η κουβέντα που γίνεται για τη δημιουργία μη κρατικών μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων και αυτό θα πρέπει να είναι ένα κομμάτι στην ατζέντα μας, κυρίως όμως για ψυχολογικούς λόγους παρά επί της ουσίας, γνωρίζοντας ότι αυτά τα μη κρατικά πανεπιστήμια σε όλες τις σύγχρονες χώρες δεν έχουν πάνω από το 4% των φοιτητών.
«Είμαστε μια χώρα που έχει 23 πανεπιστήμια. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα πως θα πάμε, πως θα δημιουργηθεί ένας ανταγωνισμός στο πανεπιστήμιο; Εμείς πεπεισμένος ότι πρέπει να υπάρχει αυτονομία στα πανεπιστήμια από το επίπεδο σπουδών μέχρι την τελευταία τους οργανωτική πολιτιστική υπόσταση, γιατί αν δεν δημιουργήσουμε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σίγουρο ότι τίποτα δεν μπορούμε να πετύχουμε σε αυτό τον τόπο».
Για την υπόθεση Κεφαλογιάννη:Ζητήσατε την παραίτηση Κεφαλογιάννη, εμμένετε σε αυτή σας την πρόταση;
«Θεώρησα καλό ότι είναι ένα κρίσιμο πολιτικό ζήτημα και παρέθεσα όλα αυτά τα αντικειμενικά στοιχεία που ισχυροποιούν την πολιτική μου θέση. Σέβομαι τον κ. Κεφαλογιάννη, όπως και όλους τους πολίτες αυτής της χώρας, ιδιαίτερα δε τους συναδέλφους και είπα την δική μου πολιτική άποψη έχοντας κατά νου όμως ότι μια ευνομούμενη κοινωνία δεν μπορεί να έχει έναν διπλό, τριπλό, τετραπλό τρόπο συμπεριφοράς. Η συμπεριφορά στα πολιτικά θέματα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και αυτό νομίζω ότι το στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις».
Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008
Περί Παιδείας...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
27 σχόλια:
Κύριε Τατούλη, βρίσκω γενικόλογη την τοποθέτησή σας.
Και για την οικονομία της συζήτησης , επιτρέψτε μου να πάω κατ'ευθείαν στο ζουμί, αφού στα υπόλοιπα δεν υπάρχει κανείς που να διαφωνεί.
Ολοι θέλουμε ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ του κόσμου.
Το θέμα είναι η φοιτητική συμμετοχή στα όργανα διοίκησης ή καλύτερα στα όργανα συνδιοίκησης.
Με τον Νόμο Πλαίσιο της κ.Γιαννάκου και ειδικά με την διάταξη για εκλογή των αντιπροσώπων με καθολική ψηφοφορία, διεπράχθει μια λαθροχειρία.
Οι φοιτητές δεν συμμετέχουν πλέον μέσω των φοιτητικών συλλόγων στα όργανα διοίκησης, αλλά μέσω των παρατάξεων, που έξω από τους συλλόγους μπορούν να έχουν και να στηρίξουν αντιπροσώπους.
Θα ήθελα τώρα που τελειώσαν οι εκλογές στα περισσότερα τμήματα, να βλέπαμε αν η εκτίμησή μου αυτή, που όποιος θέλει το τσεκάρει στο μπλόγκ μου, την γράφω πρίν γίνουν οι εκλογές, επιβεβαιώθηκε.
Θέλω να δούμε δύο πράγματα.
1. Αν ψηφίσαν περισσότεροι φοιτητές στην "καθολική εκτός συλλόγων" εκλογή, σε σχέση μ'αυτούς που ψήφισαν πέρσυ με "καθολική ΞΑΝΑ ψηφοφορία, αλλά μέσω των συλλόγων".
2. Πόσοι "ανεξάρτητοι" φοιτητές εξελέγησαν.
Πιστεύω ότι ψήφισαν πολύ λιγώτεροι και επίσης πιστεύω ότι εξελέγησαν ελάχιστοι "ανεξάρτητοι φοιτητές".
Ομως κ. Τατούλη , το σημαντικώτερο είναι ότι οι εκλεγμένοι δεν υποχρεούνται ούτε να συζητήσουν τις θέσεις τους με τους συμφοιτητές τους και να δεσμευθούν σε κοινές αποφάσεις, ούτε να απολογηθθούν κάπου για πιθανές δοσοληψίες -εκτός ασφαλώς από το κόμμα τους-.
Θεωρείτε ότι αυτό είναι "πλέρια δημοκρατία" όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ή αντίθετα χρήση της ψηφοφορίας, όχι με δημοκρατικό τρόπο, που πάντα συνοδεύεται από την εκλογή και του σώματος διαβούλευσης, αλλά αντίθετα, με τον τρόπο που χρησιμοποιούσαν τις ψηφοφορίες και ο Παπαδόπουλος επί χούντας αλλά και οι ηγέτες του "υπαρκτού σοσιαλισμού" από τον Στάλιν, μέχρι τον Μπρέζνιεφ.
Κε Τατούλη ασφαλώς καταλαβαίνετε ότι στο χώρο των φοιτητών θα φτιαχτούν δύο κέντρα εξουσίας και εκπροσώπησης. Το κέντρο της Γενικής συνέλευσης του συλλόγου και αυτό των "καθολικά εκλεγμένων" εκλεκτών των παρατάξεων.
Την συνέχεια κατά την γνώμη μου την ξέρουμε όλοι.
Οπως παντα στην Ελλάδα θα συνεχίσουμε να πέφτουμε από τα σύννεφα.
Και καλά αυτοί που δεν ξέρουν, αλλά άνθρωποι με θητεία στα έδρανα των αμφιθεάτρων, είναι κρίμα να αποδίδουν τις εντάσεις στους αριστεριστές και τους αναρχικούς, αντί να καταλαβαίνουν ότι αυτό που φταίει είναι η "δημοκρατικοφανής" παραγκώνιση των φοιτητών από την συνδιοίκηση.
Είχαν τα προβλήματά τους τα πανεπιστήμια, τους φορτώσαμε και άλλο ένα.
Οι πρυτάνεις, που σήμερα κάνουν εκκλήσεις, καλά θα κάνουν να καταλάβουν, ότι η συντεχνιακή επιτυχία τους , δεν θα τους βγεί σε καλό. Εκτός από την ησυχία τους καλό θα ήταν να αναζητούσαν και την ειλικρίνεια στις σχέσεις τους με τους φοιτητές.
Δωσε βαση στο Λεωνιδιο....
ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗ ΣΛΟΒΕΝΙΑ
Κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει πραγματικά, ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι ίσως υπάρχει πρόβλημα.
Συνήθως όταν υπάρχει ραδιενέργεια, στην ατμόσφαιρα, εξαφανίζονται οι μέλισσες, έχει ξανασυμβεί σε μικροατυχήματα, το λένε και οι επιστήμονες.
Ο Αϊνστάιν είχε πει ότι εάν εξαφανιστούν οι μέλισσες από τη γη αυτό θα σημαίνει ότι έχουν μείνει για τη γη 4 χρόνια ζωή.
Η κροατική εφημερίδα vesnik αναφέρει ότι πριν 20 μέρες ο μεγαλύτερος παραγωγός μελιού στη Σλοβενία Danilo Bedek έχασε το 60% από τις μέλισσες του.
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να ανησυχούμε…
http://neoinileias.blogspot.com/
κε Τατούλη, διατί αγνοείτε τους συμπατριώτας σας?
Σας ερωτήσαμε ποια είναι η θέση σας για τον γάμο των ομοφυλόφιλων.
Ασε που είναι το 3 comment που σας στέλνουμε χωρίς καν να μας δείξετε ότι το διαβάσατε.
Μπορεί να είμαστε εκτός θέματος, μπορεί να σας ενοχλεί, αλλά τουλάχιστον πείτε το μας.
Μη μας "γράφετε". Ψηφοφόροι σας μπορεί να γίνουμε, που ξέρεις?
Σας καλούμε επίσης σε λίγο (από βδομάδα) να διαβάσετε αποσπάσματα από το "ΜΑΟ - η αγνωστη ιστορία"
,
--SIEMENS-KYRIAKOS . ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ "ΕΚΠΕΜΠΕΤΑΙ" , ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ . ----ΑΙΣΧΟΣ !
http://www.euro2day.gr/news/highlights/121/articles/334147/Article.aspx
----
----Αυξήσεις των ασφάλιστρων αυτοκινήτων από το 2009
Ασφάλιστρα-φωτιά για τα αυτοκίνητα από τον Ιούνιο του 2009, προανήγγειλε ο πρόεδρος των Ασφαλιστικών Εταιρειών, κ. Παυλίδης.
Ο κ. Παυλίδης υποστήριξε ότι τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων έχουν μειωθεί μεσοσταθμικά σε ποσοστό 8%.
Εν τω μεταξύ, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο παραπέμπεται η χώρα μας επειδή δεν ενσωμάτωσε στο εθνικό δίκαιο ευρωπαϊκή οδηγία για την ασφάλιση αυτοκινήτων. Η οδηγία αυτή εισάγει νέα δικαιώματα για τους ασφαλισμένους, και παράλληλα, αναβαθμίζει την προστασία των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων.
@skinious
γνωρίζω ότι δε σας έχω απαντήσει στο θέμα των ομοφυλοφίλων θα επανέλθω με ανάρτηση. Δεν βρίσκω βέβαια τι άλλο δεν έχω απαντήσει στους συμπατριώτες μου.
@ xoriatis
εξαιρετικά ενδιαφέρουσες οι θέσεις σας. όσον αφορά τη δική μου τοποθέτηση ασφαλώς και έθετε απλώς ένα γενικό περίγραμμα. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα γίνει σχετική ανάρτηση και πάνω σε αυτή τη βάση θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε πολύ πιο βαθύτερα.
Ωστόσο, θα επιμείνω στη θέση μου ότι ο νόμος του '82 ήταν ολέθριος για τα ελληνικά πανεπιστήμια και εξ ου και όλες οι στρεβλώσεις περί συνδιοίκησης. Εξίσου ολέθριες θεωρώ και τις κομματικές νεολαίες, των οποίων έχω εισηγηθεί την κατάργηση. Θα επανέλθω όμως πολύ σύντομα.
;
=Κε Τατούλη,έχω παιδιά στην ηλικία των 16 και 17 ετών. -Με ρωτάνε γιά τον Κυριάκο και τα τιμολόγια . Τι να τους πω "Περί Παιδείας..." ;
-Να του μοιάσουν; Εσείς τι λέτε;
Μια κυβέρνηση που (προφανώς) απευθύνεται σε χαχόλουςBy Factorx | June 5, 2008
Αν ο γιος σας ή ο γιος ενός φίλου σας, διοριζόμενος στο Δημόσιο με μηνιαίο μισθό + - 1000 Ευρώ, υποστήριζε πως έπιασε δουλειά με αμοιβές πάνω από 1.000.000 (!) Ευρώ, πως θα τον αντιμετωπίζατε; Θα τον στέλνατε στον ψυχίατρο ; Κακώς !…Με βάση τη λογική του υπουργού Ναυτιλίας κ. Γ. Βουλγαράκη, που υιοθέτησε η Κυβέρνηση και τα κλακαδόρικα ΜΜΕ, το παιδί θα είχε δίκιο !…Τόσα θα εισπράξει, περίπου, στην 37ετία που θα εργαστεί, (εξελισσόμενος), στη θέση που διορίστηκε.Έτσι και η πώληση του Λιμένος Πειραιά θα αποφέρει .4,3 δις. Ευρώ !!! Σε 35 χρόνια βέβαια. Τώρα αν η προσφορά των Κινέζων, σε παρούσες τιμές, είναι δεν είναι 400 με 500 εκατ., συνολικά, και 90 εκατ. Το χρόνο, τι σημασία έχει για τους πωλητές των πάντων ; Επίσης τι σημασία έχει το αν βρίσκεται στα ίδια, σχεδόν, επίπεδα με άλλες προσφορές; Τα πανηγύρια για τα «4,3 δις», καλά κρατούν. Απευθύνονται σε χαχόλους. Χαχόλοι υπάρχουν και πολλοί, (απ΄ ό,τι φαίνεται), αλλά μη μας θεωρούν χαχόλους κι όλους. Ούτε χρειάζεται να ξέρουμε κινέζικα για να καταλάβουμε την κομπίνα που έχει στηθεί και στα λιμάνια. Στην φωτογραφία αναγνώστριά μας που μόλις έχει ακούσει τις δηλώσεις Βουλγαράκη για την Cosco
Χαίρετε Κύριε Τατούλη,
όπως θα γνωρίζετε ως νομοθέτης, ο νόμος είναι κάτι το οποίο δεν είναι αναλλοίωτο μεσα στον χρόνο, αλλά κάτι που υπόκειται σε συνεχείς μεταβολές για να υπηρετήσει το κοινό καλό. Επομένως η ύπαρξη ενός νόμου δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως προπέτασμα για ο,τιδήποτε πάει να αλλάξει.
Δεν βλέπω να έχετε κάνει την βασική διάκριση μεταξύ Παιδείας και Εκπαίδευσης. Και για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του μεγάλου Μ. Χατζιδάκι, που ανήκε και στον ίδιο με σας ιδεολογικό χώρο:
"Και πρώτ’ απ’ όλα, τι εννοούμε λέγοντας παιδεία;
Την πληροφορία, την τεχνική, το δίπλωμα εξειδίκευσης ποτ εξασφαλίζει γάμο, αυτοκίνητο κι ακίνητο, με πληρωμή την πλήρη υποταγή του εξασφαλισθέντος , ή , την πνευματική και ψυχική διάπλαση ενός ελευθέρου ανθρώπου, με τεχνική αναθεώρησης κι ονειρικής δομής, με αγωνία απελευθέρωσης και με διαθέσεις μιας ιπτάμενης φυγής προς τα’ άστρα;"
Όπως πιθανόν να γνωρίζετε, ο Μ. Χατζιδάκης παρέμεινε για μια ζωή φοιτητής της Φιλοσοφικής Σχολής, δηλαδή με την οπτική πολλών συναδέλφων σας, "αιώνιος φοιτητής", κατηγορία που έχει δαιμονοποιήσει στα μάτια της κοινής γνώμης πολλούς αξιόλογους ανθρώπους.
Σας παρακαλώ μην κάνετε την παιδεία copy paste προγράμματα εξαετίας, που δημιουργούν μαζικοποιημένα αστραφτερα βιογραφικά.
Το θέμα δεν είναι μόνο η χρηματοδότηση. Είναι πολύ βαθύτερο. Και δεν νομίζω ότι φταίει η κομματικοποίηση, όπως λέτε, του χώρου.
Στο Πανεπιστήμιο υπάρχουν και πολλά ανεξάρτητα σχήματα που εκπροσωπούνται, σε αντίθεση με το ελληνικό κοινοβούλιο όπου βλέπουμε έναν αιώνα τώρα τις ίδιες φατρίες να εναλλάσσονται στους ίδιους θώκους. Δεν νομίζω ότι φταίει η αυτοθέσμιση του Πανεπιστημίου για το χάλι του.
Καλή συνέχεια στο έργο σας, και επειδή διαισθάνομαι και ότι σας "έπιασα από τα μούτρα", οφείλω να παραδεχτώ πως είστε μία σοβαρή φυσιογνωμία στο ελληνικό κοινοβούλιο, άσχετα αν διαφωνώ κάθετα με το κυβερνητικό πρόγραμμα το οποίο υπηρετείτε.
Ελπίζω να λάβετε τον αντίλογο εκ μέρους των φοιτητών υπόψη και να μην ασπάζεστε και εσείς τα παραληρήματα που θέλουν "αναρχικούς" (τι βιασμένη λέξη!) και ταραξίες όσους δεν συμφωνούν με την βιομηχανοποίηση της παιδείας.
Αξιότιμε βουλευτά κύριε Τατούλη, γιατί πρέπει να ΙΣΧΥΕΙ το πανεπιστημιακό άσυλο, όταν οι διάφοροι ( ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟΙ ) κουκουλοφόροι διαπράττουν ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ πράξεις, σπάζοντας και καίγοντας την ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ του Ελληνικού λαού ;
Από ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ του Ελληνικού λαού, επηρεάζονται εκείνοι οι κουκουλοφόροι ;
Γιατί παραμένουν ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ από το νόμο, στο όνομα της πανεπιστημιακής ασυλίας, όσοι ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ το συμφέρον του Ελληνικού λαού ;
Η πανεπιστημιακή ασυλία, δόθηκε για την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών στα πανεπιστήμια, και ΟΧΙ για να καλύπτει ΚΟΙΝΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.
Σας χαιρετω κ.Υφυπουργε!Ας με συγχωρειτε που μπηκα στο blog σας και που μαλιστα θα σχολιασω για ασχετο θεμα αρμοδιοτητας αλλου Υπουργου,αλλα επειδη εισθε στο ιδιο Κομμα με αυτον,θεωρησα οτι καπως θα τον ενημερωνατε η θα ειχατε τη σχετικη πληροφορηση.Μιλω για το μορφωμα που αποκαλειται Ελληνικες Ενοπλες Δυναμεις,μορφωμα με μεγαλη προσφορα στον τοπο μας,παρολο που καποιες φορες στο μακρινο παρελθον εξετραπη σε επιζημιες για το Εθνος ατραπους,εξαιτιας διαφορων επιορκων διακονητων του.Εαν ειχατε την ευγενη καλοσυνη,μεταφερατε στον αρμοδιο Υπουργο-λ.χ. στο καφενειο του Κοινοβουλιου τα εξης : Οι Ενοπλες Δυναμεις του τοπου μας,εκτος απο αψυχο,εχουν και εμψυχο δυναμικο,το ουτως αποκαλουμενο στρατιωτικο και πολιτικο προσωπικο τους.Θα ηθελα να αναφερθω στο στρατιωτικο προσωπικο.Λοιπον,θεωρωντας δεδομενο οτι γνωριζετε ολοι στην Κυβερνηση την διαρθρωση του προσωπικου αυτου,επιτρεψτε μου να εκφρασω τα εξης : Ουδεις απο αυτο το προσωπικο γνωριζει τι προβλεπει και σε ποιους αναφερεται το νεο νομοσχεδιο του Υπουργειου Εθνικης Αμυνας που επιγραφεται : "Περι Ιεραρχιας" και που προκειται εντος ευλογου χρονικου διαστηματος να κατατεθει προς ψηφιση στη Βουλη.Η μονη ενημερωση που υπηρξε,ηταν ενα προσχεδιο που εδοθη προς διαβουλευση σε μεριδα στρατιωτικων,το οποιο τελικως απεσυρθη προς περαιτερω μελετη απο το αρμοδιο Υπουργειο.Πολυ καλως μεχρις εδω.Αλλα δεν υπαρχει κανεις να ενημερωσει τα μονιμα στελεχη του στρατευματος για το τι περιπου θα περιλαμβανει το εν λογω νομοσχεδιο,να γνωριζουν τι θελει η Πολιτικη τους Ηγεσια απο αυτους.Και γεννωνται ευλογα ερωτηματα,οπως : Θα περιλαμβανει αλλαγες στη βαθμολογικη εξελιξη μονο των κ.κ. Αξιωματικων η θα υπαρξει αλλαγη και στη βαθμολογικη εξελιξη των κ.κ. Μονιμων Υπαξιωματικων , των κ.κ. Εθελοντων Μακρας Θητειας και των κ.κ. Επαγγελματιων Οπλιτων? Επιπλεον,η νεα βαθμολογικη εξελιξη που προτεινεται,θα ειναι καλυτερη η χειροτερη απο την ηδη υπαρχουσα?Κανεις απο το Υπουργειο Εθνικης Αμυνας δεν εχει ως τωρα απαντησει κατατοπιστικως και επισημως στα ως ανω ερωτηματα.Ευχαριστωντας σας εκ των προτερων για τη φιλοξενια,ελπιζω σε καποια απαντηση απο πλευρας του εν λογω Υπουργειου με σαφηνεια στα ερωτηματα αυτα,η οποια ας αναρτηθει καπου,να την πληροφορηθει ευκολα ο καθενας.Ζητω συγνωμη δια το ασχετον του θεματος!Με σεβασμο,ενας απορων πολιτης.Γεια σας!
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2000 ΓΡΑΜΕΝΑ .
Πως μπορει να υπαρξη "βελτιωση" των Πανεπιστημιων η της παιδειας μας, οταν μονιμως αναιρειται οτι μπορει να αποφασισθη απο τον εκαστοτε υπουργο, απο τον διαδοχο του...
Συνεβη, και με υπουργους Παιδειας του ιδιου κομματος....(Αρσενης, Γ.Παπανδρεου) και παρα πολλες αλλες πολιτικες αποφασεις αλλων υπουργειων συνεχως, απο ολους τους κυβερνωντες, απο την μεταπολιτευση τουλαχιστον μεχρι σημερα.
Καπου ειδα να γραφεται, οτι θελουμε "τα καλυτερα Πανεπιστημια" του κοσμου...η γνωστη Ελληνικη υπερβολη σε ολα τα θεματα, που ειναι επιεικως γελοια!!!! Ειμαστε ουραγοι στα παντα, και κανεις δεν ασχολειται μαζι μας, εξ'αιτιας της πολιτικης ασυνεπειας, στη χαραξη σοβαρης πολιτικης σε ολα τα θεματα.
Με εξαιρεση τους Ελληνες του εξωτερικου, που διαπρεπουν και δημιουργουν ανα την υφηλιο, και ειναι οι μονοι που κρατουν το ονομα της Ελλαδας υψηλα, σε χωρες οπου οι κανονες και η πολιτικη των ειναι ξεκαθαροι και σεβαστοι απο ολους.
Σας ευχαριστω για τη φιλοξενεια.
Το θέμα Πέτρο είναι να μην σε κάμψουν. Από εκεί και μετά, όλα θα βρούν τον δρόμο τους. Οι καλοί και έμπειροι … κυνηγοί στους δύσκολους καιρούς δείχνουν την αξία τους.
Κύριε Τατούλη, ξαναείδα, μια στερεότυπη έκφραση, από τον κύριο Γιαρέντη και θα ήθελα να μας πείτε και σείς την γνώμη σας γι'αυτόν τον "μύθο".
Γράφει:
"""Με εξαιρεση τους Ελληνες του εξωτερικου, που διαπρεπουν και δημιουργουν ανα την υφηλιο, και ειναι οι μονοι που κρατουν το ονομα της Ελλαδας υψηλα, σε χωρες οπου οι κανονες και η πολιτικη των ειναι ξεκαθαροι και σεβαστοι απο ολους."""
Οταν λέμε κάτι, πρέπει και να το αποδεικνύουμε.
Τα ποσοστά των Ελλήνων που διαπρέπεουν στο εξωτερικό, σε σχέση με τον αριθμό ελλήνων που φοιτούν ή κάνουν το μεταπτυχιακό ή την πανεπιστημιακή καριέρα τους στο εξωτερικό, δεν είναι καλύτερα από αυτά των Πακιστανών, των Ινδών, των Κινέζων, των Ιταλών κλπ., ενδεχομένως είναι μικρότερα από των Ολανδών ή των Σουηδών ή των Τούρκων και αυτό σχετίζεται με το πόσο προετοιμασμένοι είναι ή με το πόσο καλά είναι τα πανεπιστήμια στις ΗΠΑ ή την Γερμανία ή την Αγγλία.
Παρ'όλα αυτά , μια στατιστική αλήθεια, στην χώρα μας είναι αφορμή για δημιουργία "μύθων υπεροχής της φυλής".
Και όμως κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να ξεκαθαρίσει σε όλους αυτούς τους κυρίους ότι η άποψή τους είναι ένας λανθάνοντα ρατσιστικός μύθος.
Οπως και εκείνος ο άλλος που θέλει τα κομπιούτερ να συνεργάζονται μόνο με την ελληνική γλώσσα που μας είπε ο κύριος Στυλιανίδης.
= "ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ"
/
- Τελικά φαίνεται ότι ο μόνος που έλαβε σοβαρά υπ' όψιν την πρόβλεψη ΒΑΝ, είναι ο κ. Αλογοσκούφης. - Δεν έδωσε στους πυρόπληκτους τα χρήματα που ήταν προορισμένα γι' αυτούς, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει γιά τους "επερχόμενους" (κατά ΒΑΝ) σεισμόπληκτους της ευρύτερης περιοχής.
- Ο κ.Αλογοσκούφης τώρα δικαιώνεται και κανείς [ούτε και ο Μάκης] δεν θα τολμήσει να τον κατηγορήσει, αν δόσει από τα ποσά αυτά και στους νέους άστεγους της περιοχής, χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση του προϋπολογισμού .-
@Χρήστος Ελευθέριος Δημητριάδης
στα copy paste προγράμματα σπουδών αντιδρώ ακριβώς κύριε Δημητριάδη. Και πράγματι το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο και ξεκινά (όπως τόνισα και σε προηγούμενο σχόλιο μου) από έναν δημοκρατικό νόμο (του '82) που κατέληξε ωστόσο στη δημοκρατικοφάνεια της οργάνωσης των ελληνικών πανεπιστημίων και τον μετέπειτα εκμαυλισμό τους.
@ανώνυμος -περί ασύλου
Δείτε αυτό http://www.medium.gr/articles/121025152874615.shtml
@antonis giarentis
Κύριε Γιαρέντη, έχω κατ' επανάληψη τονίσει την ανάγκη για χάραξη ενοιαίας στρατηγικής σε ορισμένους καίριους τόμεις για το μέλλον της χώρας, μεταξύ των οποίων η παιδεία, η υγεία, η εξωτερική πολιτική. Όταν και στο πρόσφατο παρελθόν έχω κάνει λόγο για δημόσιο και ειλικρινή διάλογο, εννοώ ακριβώς αυτό: ένα διακομματικό consesus. H διάσταση πολιτικών ακόμη και στα ενδότερα του ίδιου κόμματος έχει να κάνει παράλληλα με την ανυπαρξία επί της ουσίας ιδεολογικής συζήτησης, αλλά και από την επικράτηση του λαικισμού ένθεν κακείθεν. Ας μην ξεχνούμε (για να κοιτάζουμε πρώτα το δικό μας σπίτι) ότι με ευκολία η δική μας παράταξη εγκατέλειψε αβοήθητη την τότε υπουργό παιδείας μπροστά στα σκοταδιστικά κελεύσματα των διαφόρων λαικιστών. Φαίνεται και τώρα στην συμπεριφορά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ σε σχέση με τα ΑΕΙ.
Βέβαια, θα συμφωνήσω εν μέρει με τον xoriatis για την προσέγγισή σας στο θέμα των ελλήνων της ομογένειας. Πράγματι, Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό, όχι όμως περισσότεροι από άτομα άλλων εθνικοτήτων. Την ίδια στιγμή, πάντως και όσοι από εκείνους επιθυμούν να γυρίσουν πίσω και να εργαστούν στη χώρα τους αποθαρρύνονται επί της ουσίας, συνεπεία του πολυδαίδαλου συστήματος αξιολόγησης ξένων πτυχίων. Με αυτήν ακριβώς τη συλλογιστική πρότεινα πρόσφατα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής την κατάργηση του ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ). Επίσης, μιλώντας από τη δική μου εμπειρία, σπάνια η Ελλάς ακόμη και όταν μετακαλεί συμπατριώτες μας από το εξωτερικό έχει το θάρρος να υποστηρίξει τις επιλογές της (δείτε το άρθρο μου "Συγνωμη Στέφανε Λαζαρίδη" http://www.tatoulis.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=211&Itemid=139). Διότι καλά τα ευχολόγια, αλλά πρέπει να έχουν και ουσία.
@xoriatis
κάτι ενδιαφέρον σχετικά με την παρατήρησή σας και τους εθνικιστικούς μας μύθους, http://www.medium.gr/articles/120308431360949.shtml
ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
N E M E A 2 0 0 8
Οι μικροί Ολυμπιακοί, στην Αρχαία Νεμέα της Κορινθίας. Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού. Γνωστοί και ως οι Ολυμπιακοί για όλους!
12 ημέρες μέχρι την έναρξη των αγώνων (21 Ιουνίου, 2008)
http://www.nemeagames.gr/
Για ένα πλούσιο άλμπουμ των αγώνων ΝΕΜΕΑ 2004 δες εδώ:
http://picasaweb.google.gr/jketseas/2004
περιέχει 94 φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας.
(Σημ. βάζοντας το cursor πάνω σε ένα εικονίδιο ανοίγει ένα επεξηγηματικό παράθυρο με όλες τις σχετικές πληροφορίες. Κάνοντας κλίκ πάνω στην εικόνα την κατεβάζει από το Ιντερνετ σε ενδιάμεσο μέγεθος. Έχετε την δυνατότητα να κάνετε ‘Download Photo’ για να κατεβάσετε την εικόνα full size. Προτιμότερο είναι το ‘Slideshow’ για αυτόματη εναλλαγή των εικόνων.
Must see για όσους αγαπούν τον κλασσικό αθλητισμό.
xoriati θεωρω οτι κανεις λαθος.το μεγαλυτερο εγλημα που εγινε σε βαρος των πανεπιστημιων ειναι που εδωσε στους περαστικους-φοιτητες-να ασκουν εξουσια μεσα στο πανεπιστημιο.ολοι τα ξερουμε.αλισβερισια καα συναλλαγες κατω απο το τραπεζι μεταξυ καθηγητων και φοιτητοπατερων.ας καταργηθουν οι νεολαιες λοιπον.θα ειναι ενα μεγαλο βημα προς τα μπρος.ας ξεχασουμε το πολιτικο κοστος και να προχωρησουμε με θαρρος σε ριζοσπαστικες λυσεις.το χρωσταμε στα νεα παιδια
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΖΑΛΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ PC........
Α ρε Κούλη μπαγάσα.Δεν πάτε τίποτα διακοπές για καμιά 50αριά χρόνια όλοι σας;Με έξοδα Siemens φυσικά ή με αυτά των πυρόπληκτων...;ε;
Κατ' αρχήν τι σημαίνει συνδιοίκηση και πόσο αποτελεσματική-επιτυχημένη – δημιουργική μπορεί να είναι από συνιστώσες που δρουν αντίθετα. Είναι εντελώς διαφορετική η έννοια της συμμετοχικής διαδικασίας στη λήψη αποφάσεων και εντελώς η συνδιοίκηση. Τα γνωρίζουν οι σπουδάζοντες management.
Το θέμα δεν είναι η χρηματοδότηση αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιούνται τα διατιθέμενα χρήματα ( να πολλαπλασιάζουν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα), δεν έχει πρωταρχική σημασία πόσο νερό τρέχει η βρύση μας αλλά ο τρόπος και ο τόπος που καταναλώνεται. Και δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε πως χρησιμοποιούνται – οι εξαιρέσεις αναγκαίες για την επιβεβαίωση του κανόνα- αλλά δυστυχέστερα το αποδεχόμαστε, μπας και βολευτούμε και εμείς. Αμ, εδώ δεν τηρείται σειρά προτεραιότητας η ικανότητας, αλλά όποιος έχει μπάρμπα....
Αφού όλοι έχουμε πεισθεί ότι η ανώτατη παιδεία έχει τα χάλια της – πανεπιστημιακοί, φοιτητές, γονείς, ΕΕ, ξένοι αξιολογητές – δεν θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι κάτι πρέπει να κάνουμε; Ότι αυτό το κάτι που πρέπει να κάνουμε θα πρέπει να θεραπεύει τις αιτίες των κακών που δημιούργησαν τα χάλια; Αυτά τα χάλια δεν μπορούμε να τα αξιολογήσουμε με βάση τα ισχύοντα σε διαπρεπή ιδρύματα του εξωτερικού;
Είμαστε χαρισματικοί στη αμπελο- φιλοσοφία μετά – μεγάλης δόσεως- μαλ....
Αντιλαμβάνομαι ότι και η εκπαιδευτική κοινότητα αρχίζει να αντιλαμβάνεται τις συμμετοχικές ευθύνες της στον αυτοκαταστροφικό δρόμο που οδηγείται όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. Ελπίζω να αντιδράσει προς τη σωστή κατεύθυνση και εντός των ορίων της. Από τα βιβλία που δεν διατίθενται στην ώρα τους , από τις εξετάσεις βάσει σημειώσεων – πρωτόγνωρο να αξιολογείται η επιστημονική γνώση μέσα από περιλήψεις- από τα γραπτά που δεν επιστρέφονται στους σπουδαστές ώστε να διαπιστώνουν – διορθώνουν τα λάθη τους (υποκρύπτει τη καθηγητική φοβία του ελέγχου του εξεταστή από τον εξεταζόμενο), κυρίως από τον χαμένο χρόνο, από το ερευνητικό τους έργο, από την εκμετάλλευση του έργου των σπουδαστών, ακόμη και από τα συσσίτια που πληρώνει η πολιτεία ώστε οι οικονομικά αδύνατοι να μπορέσουν να κατακτήσουν τη γνώση,, από την ασύδοτη εκμετάλλευση των τοπικών κοινωνιών – ενοίκια, σπίτια σαράβαλα, διασκέδαση- , από τη συμμετοχή των ίδιων πανεπιστημίων στη τοπική πρόοδο και προώθηση της δημοκρατίας, - κυρίως αυτής- από τόσα άλλα.
-Να βάλει ο Επίτιμος το χεράκι του, να βγούμε Nok Out απ' την αρχή, μήπως και η κρατική μηχανή ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα, που ταλανίζουν αυτό τον τόπο .-
ΚΥΡΙΕ ΤΑΤΟΥΛΗ,
ΣΠΟΥΔΑΣΑ Σ ΕΝΑ ΜΕΤΡΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚΓ.ΚΟΝΤΕΥΩ ΤΑ 30 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΗΓΕΤΕΣ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΑΕΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ.ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΙ,ΠΙΣΤΕΥΩ,ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΝΑ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ,ΠΟΡΕΙΕΣ,ΧΑΜΕΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ,ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΛΑΟ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ .ΕΞΩ.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ,ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ?
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ,ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ?
ΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ
ΣΕΡΡΕΣ
10/06/08
dclvdΔεν κάνω λάθος Βαγγέλη και θα το δείς σύντομα.
Ομως ας κάνουμε μια παρένθεση.
Πιστεύω , ότι δεν μπορούμε να έχουμε μια νησίδα "ηρεμίας" και ειδικά στον χώρο της φοιτητικής νεολαίας, όταν όλη η χώρα έχει σοβαρά προβλήματα, από την ανεργία , μέχρι την αβεβαιότητα και σίγουρα μέχρι την ανασφάλεια.
Το πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων, δεν βρίσκεται μέσα στα πανεπιστήμια, αλλά έξω απ'αυτά. Στην δομή της ελληνικής οικονομίας.
Γιατί να σπουδάσει Βαγγέλη κάποιος, όταν αυτό που θα κάνει στην ζωή του στην καλύτερη περίπτωση είναι δημόσιος υπάλληλος, σε μία κρατική μηχανή, που η σοβαρότερη δουλειά που κάνει κανείς, είναι να τηρεί με θρησκευτική ευλάβια την λειτουργία του πρωτοκώλου;
Θα ήταν επανάσταση αν η δουλειά στο Δημόσιο, απεκόπτετο άπαξ δια παντός, από την απόκτηση ενός πτυχίου -με εξαίρεση τους δασκάλους και τους καθηγητές, τους γιατρούς και τους μηχανικούς-.
Θα ήταν σωστότερο, να διορίζονται στο δημόσιο οι νέοι με προσόν την αποφοίτηση από το Λύκειο, μέσα από μια διαδικασία "κλήρωσης".
Ετσι οι μισθοί στο Δημόσιο θα μπορούσαν να γίνουν ίδιοι με αυτούς του ιδιωτικού τομέα και κυρίως θα πήγαιναν στο Πανεπιστήμιο, όσοι θα ήθελαν να μορφωθούν πραγματικά, να ασχοληθούν με την έρευνα κλπ και βέβαια οι καθηγητές να επαρκούσαν για να ασχοληθούν μαζί τους , τα χρήματα που διατίθενται για τα ΑΕΙ να ήταν αρκετά και οι απόφοιτοι να έχαιραν από την οικονομία, της εκτίμησης που θα τους άξιζε.
Ολα τα άλλα, για τα κόμματα που φταίνε κλπ, είναι μικρόνοες αντιλήψεις που πιστεύουν ότι είναι καλό αντί να αντιμετωπίζονται οι δυσκολίες με δημοκρατικό τρόπο, να καταργούνεται με αυταρχισμό
Ετσι στα ΑΕΙ θα πήγαιναν όσοι
Μερικές αιρετικές απόψεις για την παιδεία..
http://babispd.wordpress.com/2009/01/07/
Δημοσίευση σχολίου