Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Μόνη ελπίδα οι Έλληνες

Η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύπλευρη κρίση. Κρίση θεσμών και αξιών. Κρίση οικονομική. Κρίση ηθική. Κρίση εμπιστοσύνης. Κρίση που φέρει την υπογραφή όλων των τελευταίων κυβερνήσεων της χώρας. Κρίση για την οποία σήμερα φέρει προσωπική ευθύνη ο Κώστας Καραμανλής. Ο πρωθυπουργός βρίσκεται σε προσωπικό και πολιτικό αδιέξοδο. Δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να οδηγήσει και τη χώρα σε αδιέξοδο. Στις Δημοκρατίες άλλωστε δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

Σήμερα έχει έλθει η ώρα να φωνάξουμε με θάρρος τα όσα κατ’ ιδίαν συζητάμε. Αρκετά με τις σιωπηλές πλειοψηφίες! Αρκετά με τις διεφθαρμένες κλειστές ομάδες εξουσίας! Ήλθε η ώρα να βρούμε πρώτοι εμείς την τόλμη να απομονώσουμε όλα εκείνα τα νοσηρά στοιχεία που παρεισέφρησαν στους κυβερνητικούς θώκους και αλώνουν καθημερινά με τις συμπεριφορές τους τον δημιουργικό και παραγωγικό χώρο της κεντροδεξιάς. Εμείς, που είχαμε την τόλμη να κατονομάσουμε συγκεκριμένα εκείνους που μπήκαν στην πολιτική όχι γιατί πίστεψαν στις ιδέες και το όραμα της παράταξης αλλά για να αποκομίσουν προσωπικά οφέλη. Εμείς, που είχαμε το θάρρος να προτείνουμε κριτήρια αποτελεσματικότητας κυβερνητικού έργου, προκειμένου οι πολίτες να αποφασίζουν βάσει στοιχείων και όχι καλών ή κακών δημοσίων σχέσεων του εκάστοτε πολιτικού με καλοπληρωμένα παπαγαλάκια των μίντια. Εμείς, που προτιμήσαμε να αποδειχτούμε αληθινοί, έστω κι αν προσωρινά ενοχλήσαμε τις αυλές, τις κλίκες και τις παρέες.

Πριν από πέντε χρόνια, ο Κώστας Καραμανλής ενέπνευσε στον τόπο την ελπίδα και ο Έλληνας άρχιζε να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον. Έκτοτε, τα συνθήματα παρέμειναν ως τέτοια και η απογοήτευση διάχυτη διαβρώνει τις πλέον παραγωγικές δυνάμεις του τόπου. Η σημαία κατά της διαφθοράς γρήγορα υπεστάλη. Η επανίδρυση του κράτους έμεινε κενό γράμμα. Οι μεταρρυθμίσεις άργησαν χαρακτηριστικά. Η καθημερινότητα του Έλληνα από ημέρα σε ημέρα γινόταν ακόμη πιο δύσκολη. Η οικονομία δεν αποτίναξε ποτέ τις χρόνιες στρεβλώσεις της.

Με τη σημερινή του πράξη ο πρωθυπουργός αποκαλύπτεται ως συνένοχος. Συνένοχος στη διαφθορά. Συνένοχος στην ανικανότητα. Συνένοχος στην αναποτελεσματικότητα. Με τη σημερινή του πράξη ο πρωθυπουργός πήρε θέση. Ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, διάλεξε τη διαφθορά από τη διαφάνεια. Επέλεξε το νοσηρό δρόμο της συγκάλυψης από το «όλα στο φως». Ένας πρωθυπουργός σε ομηρία και εγκλωβισμένος σε προσωπικά αδιέξοδα είναι επικίνδυνος για τη χώρα.

Είμαι ωστόσο απόλυτα βέβαιος ότι η βάση του κόμματος, ο ουσιαστικός του πυρήνας συνεχίζει να είναι υγιής, να θυμάται τις δεσμεύσεις, να μένει σταθερός στις αξίες και τις ιδέες που υποσχεθήκαμε να υπηρετήσουμε. Δεν αποκοπήκαμε εμείς από αυτά που ονειρευτήκαμε, πιστέψαμε και αγωνιστήκαμε. Η σημερινή ηγεσία είναι εκείνη που παρέκκλινε και πρόδωσε αυτές τις αξίες.

Ο ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλους κληρονόμους και πρίγκιπες της πολιτικής. Οι πολίτες θέλουν καθαρές θέσεις και όχι να ψάχνουν να τις ανακαλύψουν στους χειμαρρώδεις λόγους του νεολαικισμού ένθεν κακείθεν. Οι πολίτες θέλουν αλλαγές στη ζωή τους και όχι μεγαλόπνοα συνθήματα που η μόνη αλλαγή που θα εξασφαλίσουν είναι η παχυλή και πλούσια ζωή των διαφόρων κομματικοδίαιτων του δημόσιου βίου. Οι πολίτες δεν θέλουν άλλα διλήμματα: δεξιά ή αριστερά. Η μόνη επιλογή είναι μπροστά ή πίσω.
Σε αυτό το κομβικό σημείο για τη χώρα «δεν υπάρχουν αδιέξοδα». Καμία κομματική σφραγίδα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις αγωνίες των πολιτών. Κανένα σκοτεινό σχέδιο δεν υπάρχει πίσω από την εμμονή κάποιων από εμάς να λέμε την αλήθεια άφοβα και χωρίς να υπολογίζουμε προσωπικά κόστη. Καμία σκοτεινή συνωμοσία δεν εξυφαίνεται εις βάρος της χώρας.

Το χρέος μας είναι τεράστιο. Και το γνωρίζουμε όλοι εμείς που γινόμαστε αποδέκτες της αγωνίας του έλληνα πολίτη στην καθημερινή επαφή μας μαζί του. Ο Ελληνικός λαός δεν χρειάζεται ανθρώπους που αποφασίζουν γι αυτόν χωρίς αυτόν πίσω από κλειστές πόρτες. Δεν χρειάζεται ανθρώπους που απαξιώνουν τις διαδικασίες της δημοκρατίας και του κοινοβουλευτισμού. Από το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» (για να θυμηθούμε τις κατηγορίες που εξαπολύαμε τότε) καταλήξαμε στο «σύστημα Καραμανλή» με τους κουμπάρους και τους υπερέμπιστους Υπουργούς . Η ανεξαρτησία από το σάπιο αυτό σύστημα εξουσίας είναι πλέον μονόδρομος. Πρέπει εμείς να πείσουμε με την ηχηρή μας παρέμβαση ότι μια άλλη πολιτική είναι εφικτή και ότι αυτή η άλλη πολιτική μπορεί να ανατρέψει την κρίση που ενέσκηψε στη χώρα με αποκλειστική ευθύνη του Πρωθυπουργού.

Το χρέος μας είναι τεράστιο. Η επιστροφή στην γνωστή πασοκική πολιτεία δεν είναι λύση. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν είναι προϊόν παρθενογένεσης, αλλά φορέας του παλιού, του αναποτελεσματικού και του διεφθαρμένου. Ο λαϊκισμός δεν έχει θέση στο μέλλον.

Η κεντροδεξιά πρέπει να ξαναβρεί τις χαμένες της ρίζες. Ο μεσαίος χώρος πρέπει να ανακαλύψει και πάλι τρόπο να εκφρασθεί. Οι νηφάλιοι πολίτες πρέπει να ανακτήσουν την αισιοδοξία τους και να οδηγήσουν τη χώρα μπροστά.

Αντί λοιπόν να αναρωτιούνται διάφοροι εντεταλμένοι της ενημέρωσης «ποιος κρύβεται πίσω από τον Τατούλη» , ας αναρωτηθούν καλύτερα «Γιατί κ. Καραμανλή παραδίδετε την εξουσία;» Ας διοχετεύσουν εκεί τη μεγάλη τους (καλοπληρωμένη) φαντασία προκειμένου να ανακαλύψουν ξένους δακτύλους και ξένα κέντρα. Αν υπάρχουν Εφιάλτες τότε εκείνοι κατοικούν στην αντίπερα όχθη. Οι επικοινωνισμοί τελείωσαν. Αρχίζει η πραγματική πολιτική.

493 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   401 – 493 από 493
Ανώνυμος είπε...

Το Ελληνικόν Έθνος (όπως το έχει ενστερνιστεί ο υπουργός παιδείας και το επιτελείο του)

Αξονες αιχμής:Ανεργία, Φτώχεια, Ακρίβεια

1 χρόνο στο νηπιαγωγείο...

6 χρόνια στο δημοτικό...

3 χρόνια στο γυμνάσιο...

3 χρόνια στο λύκειο...

5 χρόνια στο Πανεπιστήμιο...

2 χρόνια μεταπτυχιακό...

3 χρόνια αναζήτηση εργασίας...

6 χρόνια στο δρόμο...


Ο μελλοντικός "νεοέλληνας"...

Ανώνυμος είπε...

Αν είσαι μάγκας να παραιτηθεις από βουλευτής για να επιστρέψεις έτσι τις ψήφους που πήρες από ανθρώπους της ΝΔ. Ο λαός της ΝΔ σε έβγαλε βουλευτή με το ψηφοδέλτιο του κόμματος.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που εκλέγονται "κάτω από μια κομματική σημαία και με έναν αρχηγό", είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να διαφημίζουν πανελληνίως την προσωπική τους μηδαμινότητα;

Αυτοί που -χωρίς τσίπα- βγαίνουν και μιλούν εν ονόματι μου ότι "οι πολίτες πρώτα επιλέγουν κόμμα και μετά υποψήφιο βουλευτή", αντιλαμβάνονται πόσο γελοίοι φαίνονται σε εμένα τον πολίτη;

Αντιλαμβάνονται ότι αν οι ψήφοι δεν είναι προσωπικές, τότε, κάλλιστα θα μπορούσαμε να εκλέγουμε...άλλα μοσχάρια;

Αντιλαμβάνονται ότι ο φασισμός τους έχει ξεπεράσει πλέον τα όρια;

Αντιλαμβάνονται ότι έρχονται τομάτες και γιαούρτια ή είναι τόσο χονδροκέφαλοι που πρέπει να δουν καραμπίνες;

κδ

Ανώνυμος είπε...

Συλλεκτικές απόψεις για το Πέτρο

Ο Πέτρος δεν φοβάται τις διαγραφές…
Ο Πέτρος Τατούλης είναι πολιτικός με αναρχικό στιλ και μαοϊκού παρελθόντος. Δεν φοβάται τις διαγραφές. Μάλλον τις επιζητεί…
Κατά δήλωσή του «δεν απευθύνεται στο κόμμα, απευθύνεται στην κοινωνία»…
Αψηφά την κομματική πειθαρχία συστηματικά και τοποθετείται δημοσίως απέναντι στην κυβέρνηση και στο κόμμα...
Ο Πέτρος... ο τρομερός δεν είναι ένας συνηθισμένος «αντάρτης». Προσπάθησε με εκείνο το ιδιότυπο πείσμα των Αρκάδων να αναπτύξει ολοκληρωμένο λόγο για πολιτικές, καταστάσεις και πρόσωπα, επεσήμανε τα προβλήματα, δεν περιέγραφε μια εικονική πραγματικότητα, αποδείχτηκε «σκληρό καρύδι» και «αγύριστο κεφάλι», επιζήτησε τη σύγκρουση, αυτοπροσδιορίστηκε, αυτονομήθηκε και …
Χαρακτήρισε τον πρωθυπουργό «συνένοχο για τα νεοδημοκρατικά δεινά», αφού δεν «είναι ανίκανος», απέρριψε το τελεσίγραφο για την εσωστρέφεια στο κυβερνών κόμμα, και εξέφρασε την άποψη ότι το τέλος των αυτοδυναμιών δεν σημαίνει χάος…
Δεν ήταν η πρώτη φορά που εμφανίστηκε αιρετικός, απρόβλεπτος και ζωηρός…
Ο Πέτρος είχε πάρει φόρα και τα 'βαζε με όλους…
Στο παρελθόν «ροκάνιζε», χθες του καταλογίσθηκε υπονόμευση και αμφισβήτηση της ηγεσίας. Γνώριζε ότι ο κ. Καραμανλής «τον περιμένει στη γωνία», αλλά βάδισε προς την έξωσή του από το μαντρί, κατά την αβερώφεια έκφραση.

George Karahalios είπε...

Αγαπητέ Πέτρο

Νομίζω ότι είναι καιρός να ετοιμάσουμε μία επόμενη συνάντηση στον Κήπο (η όπου αλλού) και να δούμε τα πράγματα της δημοκρατίας κάτω απο τα νεότερα δεδομένα.

Όσο για την διαγραφή σου είναι σαφές σε όλο τον κόσμο που παρακολουθεί ότι είναι προς τιμή σου.

Δυστυχώς ο Καραμανλής απέτυχε στους στόχους του που είμαι βέβαιος κάποτε πίστευε και ο ίδιος. Όμως, ξεκίνησε με Πανάγους και έφτασε να κάνει γαργάρα υποθέσεις κατασκοπείας!!, παρεμβάσεις στην δικαιοσύνη, οικο-δομημένα! ομόλογα και φτάσαμε στο περίφημο Άγιο Όρος που σαν τέλειο υπομόχλιο ανέδειξε σοβαρές ρωγμές στην αξιοπιστία του ως πρωθυπουργός αλλά και ως κυβερνών κόμμα.

Η ανάληψη της διακυβέρνησης απο την ΝΔ πριν 5 χρόνια σήμερα μου θυμίζει αυτό που είχε πει ο John le Care, ότι 'ο ψυχρός πόλεμος χάθηκε απο τους σωστούς ανθρώπους αλλά κερδήθηκε απο τους λάθος'. Το Πασοκ το 2004 ήταν ώριμο για μία ήττα. Η ΝΔ όμως δεν ήταν έτοιμη όσο έδειχνε και έλεγε.

Φυσικά και η ιστορία δεν τελειώνει εδώ.
Η δημιουργική κριτική σου δεν έπιασε τόπο. Μέσα ο Δαιλάκης έξω ο Τατούλης. Και κάπου δεν ξέρω αν συμφωνώ μαζί σου ότι οι πολιτικοί όροι 'αριστερά-δεξιά' δεν έχουν βάση στις μέρες μας. Συμφωνώ ότι η πρόοδος και το να πάμε μπροστά ως λαός, ως κοινωνία και ως χώρα είναι ένας σαφής όρος (και δεν μπορώ να φανταστώ ποιός θα διαφωνούσε με κάτι τέτοιο), όμως με μία ανάγνωση που έκανα στα σχόλια εδώ στο ιστολόγιο σου, παρατηρώ ότι όχι απλά υπάρχει ο όρος αλλά και οι μορφές με τις οποίες χρησιμοποιείται κυριολεκτικά θυμίζουν άλλες εποχές.

Επομένως, ακόμη κι αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι όροι αυτοί πρέπει να μπούνε στην άκρη, ίσως πρώτα να χρειάζεται να το εμπεδώσουν οι πολίτες της χώρας και όχι τόσο οι πολιτικοί που εξ ορισμού μπορούν να διακρίνουν το μέλλον με περισσότερη άνεση.

Επίσης μου έκανε μεγάλη εντύπωση η 'σιγή' στην ερώτησή σου σχετικά με την πολιτιστική πρωτεύουσα '97 την 3η Νοεμβρίου 2008. (...)

Και κάτι τελευταίο σχετικά με την βουλευτική σου ιδιότητα που τόσο πολύ κόπτονται διάφοροι θερμόαιμοι να την ..επιστρέψεις (λες και σου την είχαν δανείσει!!)

Και αυτά τα λόγια απο υπουργό της κυβέρνησης σε πρωινή εκπομπή!! Πως κάποιοι να μην θυμηθούν τους όρους αριστερά-δεξιά με τέτοιες φασίζουσες απόψεις?

Γιατί δεν ζητούσαν και απο τον Μάνο,τον Κοντογιαννοπουλο το ίδιο? Βέβαια η απάντηση είναι γνωστή.Τότε δεν υπήρχε το 'στρίμωγμα' που υπάρχει σήμερα και φυσικά η οριακή πλειοψηφία είναι περιοχή γνώριμη στο ιστορικό παρελθόν της ΝΔ και μάλιστα με όχι τόσο γοητευτικές αναμνήσεις (παραίτηση Συμπιλίδη, 9 Σεπτ. 1993, προκύρηξη εκλογών, πτώση Μητσοτάκη).

Το πιό σημαντικό που έχεις πετύχει είναι ένας σοβαρός κύκλος συζητήσεων και προβληματισμών απο μερίδες πολιτών που είχαν απομακρυνθεί απο την πολιτική. Αυτό σηματοδοτεί θετικά την εποχή που ακολουθεί, συνεπικουρούμενο και απο την διεθνή συγκυρία (εκλογές στις ΗΠΑ με τεράστια αύξηση συμμετοχής και φυσικά με έναν καινούργιο πρόεδρο).

Ο προβληματισμός, η συζήτηση, ο διάλογος μόνο θετικά αποτελέσματα μπορούν να έχουν.

Καλή επιτυχία στους επόμενους στόχους σου και σε ευχαριστώ για την σπουδαία συμβολή σου στον διάλογο και στην δημοκρατία.


Γ.Κ.

Ανώνυμος είπε...

κυριε Τατούλη παραιτηθείται αμέσως από την βουλευτική έδρα, δεν σας ανήκει αφού διαφωνείται με τον Κ.Καραμανλή και την ΝΔ
Ενας Αρκας ψηφοφόρος

Ανώνυμος είπε...

Paraitisi apo thn boyleutiki edra theloyn oi psifoforoi thw arkadias

Ανώνυμος είπε...

Δεν βλέπω από την ιστοσελίδα σου www.tatoulis.gr να έχεις αφαιρέσει το ιερό έμβλημα της Παράταξης όμως. Καλύτερα να το κάνεις και γρήγορα μάλιστα. Ό, τι πήρες πήρες από τη ΝΔ. Τώρα είσαι μόνος σου. Αυτόν τον δρόμο επέλεξες ή σε ανάγκασαν να επιλέξεις τα αφεντικά σου όποια και αν είναι αυτά. Γιατί όταν σε τίμησε το κόμμα και σε έκανε υφυπουργό δεν έβγαζες λέξη. Τώρα τα θυμήθηκες όλα. Ύποπτο κ. Τατούλη. Ύποπτο. Και να γνωρίζεις. Ο λαός δεν ξεχνά εύκολα...

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΤΡΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΣΕ ΞΑΝΑΕΚΛΕΞΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ. ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΛΛΟΝ.
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά της ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ προσέξτε!
Ξαναγύρισε ο προκρούστης και λέγεται"Καρακατσόπουλος".Τι άτομο κι αυτό.Ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτοί οι εφήμεροι τύποι και διασκεδάζουμε τα προβλήματα των τελευταίων ημερών.Δηλαδή τα χάλια μας...το κώμμα όπως το κατάντησε ο αρχηγός του,ο οποίος αφαιρεί την αφρόκρεμα,αλλά δεν γνωρίζει πως στο τέλος θα μείνει ο τυρόγαλος.Που να το μάθει άλλωστε ο "άκοπος"...

Ανώνυμος είπε...

Τατούλη παραιτήσου από την βουλευτική σου έδρα για να μη χρεωθείς αυτά που δεν πρέπει.
Η πολιτικη σου ζωή δεν εξαρτάται απο την βουλευτική αποζημίωση.

Μάρκος είπε...

Ανακαλύψατε τη διαφθορά πριν, ή αφού φωτογραφηθήκατε για περιοδικό του Λαμπράκη ως εξώφυλλο με το πούρο στο χέρι; Χαμαιλέοντα...

Ανώνυμος είπε...

Αν και πολιτικά ανήκω σε άλλο χώρο από το δικό σας δεν μπορώ να σας κρύψω το γεγονός ότι εκφράζετε αυτά που νιώθω εγώ αλλά πιστεύω και η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού(αυτό φαίνεται και από τις δημοσκοπήσεις ασφαλώς)Η διαφθορά και η ψευτιά είναι δυστυχώς αναπόσπαστα κομμάτια της Ελληνικής πολιτικής και μόνο πολιτικοί με τις δικές σας ιδέες και ήθος μπορούν ή τουλάχιστον προσπαθούν να αλλάξουν κάτι καταδεικνύοντάς τα.Το ότι πάτε κόντρα στον Πρωθυπουργό της χώρας και λέτε τα πράγματα ως έχουν δείχνουν έναν άνθρωπο με πολιτικό θάρρος και βαθιά ειλικρίνεια.Την παρότρυνση ορισμένων ότι πρέπει να αφήσετε την βουλευτική σας έδρα την βλέπω τουλάχιστον γελοία αφού εάν και εκλεγήκατε από το κόμμα αυτό το οποίο στην συνέχεια σας διέγραψε παρόλα αυτά ο αρκαδικός λαός επέλεξε εσάς και όχι κάποιον άλλο.Επίσης Συγχαρητήρια λοιπόν..Τα σχόλια κάποιων γελοίων τύπου καρακατσο....sth νομίζω ότι δεν ενδιαφέρουν κανέναν και προπάντων κανένα που θέλει να δει αυτήν την χώρα να πηγαίνει μπροστά και όχι πίσω..

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΟΡΙΑΚΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΘ'ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΕΖΕΝΤΑΚΟΥ,η οποία εισακούστηκε από τον αρχηγό της ΝΔ και ξαναμάντρωσε τον αυτογελιοποιημένο (κατά κοινή ομολογία)Δαιλάκη.Κυβέρνηση για γέλια και για κλάματα...Αυτή ήταν η εξέλιξη της Ρουσοπουλιάδας ή της μετά την μ.Ρ. εποχής.

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητήρια γιατί επιτρέπεται κάθε χυδαίο και υβριστικό σχόλιο στο μπλόγκ σας.Μάς λυπεί όλους και κυρίως εσάς ,αλλά έχει και κοινωνιολογικό και ψυχαναλυτικό και πολιτικό ενδιαφέρον.
Αποκαλύπτει ανάγλυφα τήν ανθρωποσύσταση αυτού πού αποτελεί τόν νεο φιλελεύθερο πολιτικό χώρο σήμερα και είναι τουλάχιστον λυπηρό.

Ανώνυμος είπε...

"Kyrie" tatoulh

H Anikanothta sas gia protaseis sthn kybernhsh ths N.D. sas odhghse sthn katakraygh ths politikhs pou akolouthei h N.D. kai o K.KARAMANLHS.

An eixate ta kotsia tha proteinate lyseis me sobares protaseis kai syzhthseis gia thn eksomalynsh ths katastashs...

Den tha ginosastan enas
sykofanths-prodoths-poulhmenos-karagiozhs-"xrhmatismenos" apo tous lhstes ths aristeras...

An thelate na kanete pragmati kalo ston topo tha paramenate giatros k den tha ginosaste politikos...

Mallon omos ta fakelakia pou phrate apo to pasok einai megalytera apo ayta ths iatrikhs....

Teleionontas exo na sas po touto...

Den gnorizo an h politikh KARAMANLH apodeixthei sosth k sothria gia ton topo....

Pisteyo omos s'ayton opos to idio kanoun kai ekatommyria Ellhnes pou xortasan apo pasokopsemata kai apo lhstrikes politikes xrhmatisthrion (prohgoymenwn etwn).

Pisteyo ki ego mazi me tosous allous, etsi opos den eixate ta kotsia na pistepsete eseis kai gia thn dhmosiothta sas, traphkate pros alles kateuthynseis ths katakrayghs kai poios kserei.... isos kai toy xrhmatos...

Me eilikrinh apextheia

G.T.

Ανώνυμος είπε...

Τατουλη μην κολωνεις.Αυτοι που σε βριζουν ειναι αδελφες και βολεμενοι.καντους τι ζωη πατινι που τολμουν να κοροιδευουν το φτωχο λαο.οταν εχεις τον κοσμο πισω σου μη μασας.μην κανεις το χατηρι στους θρασυδειλους.μακαρι να υπηρχαν και αλλοι σαν και σενα απο ολους τους χωρους

Ανώνυμος είπε...

Με αηδία βλέπω σχόλια που επισημάινουν ότι ο κόσμος ψηφίζει πρώτα κόμμα και μετά ονόματα.

Με απογοήτευση διαβάζω αυτήν την θέση να βγαίνει από στόματα βουλευτών,

Να προκαλέσετε αγαπητέ Πετρο οποιονδήποτε το υποστηρίζει αυτό...
στα επόμενα ψηφοδέλτια της ΝΔ να μην αναφέρονται ονόματα... αλλά
Βουλευτής 1
Βουλευτής 2
κοκ... και μετά τις εκλογές ο αρχιτσομπάνος να βάζει εκείνος τους αυλικούς.

Να προκαλέσετε αγαπητέ Πέτρο τα βουλευτικά πρόβατα απαντώντας στις δηλώσεις τους.
Εναν προς έναν σαχλαμάρα.

Σε άλλεςς εποχές τέτοιες χαζοδηλώσεις θα προκαλούσαν επέμβαση του προέδρου της Δημοκρατίας.

Ανώνυμος είπε...

Σέβομαι τους ανθρώπους που έχουν άποψη και δε φοβούνται να την πουν δημόσια, αλλά πιστεύω ότι θα έπρεπε να το κάνετε από πιο παλιά όταν ακόμα ήσασταν Υφυπουργός. Επίσης πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχετε παραιτηθεί εδώ και καιρό εφόσον είχατε αντίθετες απόψεις απο την παράταξή σας. Ελπίζω να μην ξαναγυρίσετε πίσω και να κάνετε από δω και μπρος κάτι σωστό και εποικοδομητικό για τη χώρα και ειδικά για τους ανθρώπους που έχουν μεγάλες οικονομικές ανάγκες.

Καρακατσόπουλος Αλέξανδρος είπε...

ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΟΥΣ
Πραγματικά είναι επικοδομητικό να πιστεύεις σε δημοσκοπήσεις
Πάντως εγώ θα κάνω 2 προβλεψεις
1. Θα εκπλαγεις από ότι κρίνω δυσάρεστα απο το 41-42% του 2011
2. Επίσης από την πτώση κατά τουλάχιστον 24,500 φήφων στον ΠΡΟΔΟΤΗ

Ανώνυμος είπε...

Πέτρο δεν έπρεπε να πεις ότι ο πρωθυπουργός είναι συνένοχος

Όλοι οι Έλληνες έχουν καταλάβει ότι απλά είναι ανίκανος

Ανώνυμος είπε...

Μαλακές Κουβέντες

Τατούλης:
-Θολό τοπίο Πρόεδρε, και συ σε …Ομηρία!!
Καραμανλής:
-Στις κρίσεις έχω Πέτρο μου μεγάλη εμπειρία,
στο τέλος, δεν σκεπάστηκε, τίποτα! …συλλογίσου…
Τατούλης:
-Πες μας, για να σε σώσουμε : Ποιοι ειν’ οι απαγωγείς σου;;
γιατί, σε βλέπει ο λαός να είσαι εγκλωβισμένος!!!
Καραμανλής:
-Σε κρίση οικονομική, γιατί έχεις τέτοιο μένος;
τα αδιέξοδα πολλά, παλεύω με θηρία!
Τατούλης:
-Θα επιμείνω Πρόεδρε, είσαι σε Ομηρία!!
και τούτο την παράταξη την έκανε σμπαράλια!
Καραμανλής:
-Γιατί να περιφέρεσαι σε όλα τα …κανάλια;
όλα τακτοποιήθηκαν…. Ρουσόπουλος….το ….Άθως….
Τατούλης:
-Δεν σταματάω Πρόεδρε, έχω μεγάλο πάθος!
θα τα διαβάσεις άλλωστε στο Έθνος τη Δευτέρα!
Καραμανλής:
-Αν γίνει τούτο! σίγουρα! …σε έχω κάνει πέρα!
Τατούλης:
-Το ήθος μου και η τιμή με οδηγούν ακόμα!
Καραμανλής:
-Διαγράφεσαι ως βουλευτής, τέλειωσες κι απ’ το κόμμα!
μα… σύντομα θα μάθουμε γι αυτά που κάνεις τώρα…
Τατούλης:
-Γίνεσαι επικίνδυνος που κυβερνάς τη Χώρα!
Πρόεδρε, στου συστήματος έπεσες την …ενέδρα!!
Καραμανλής:
-Πέσε απ’ το αξίωμα! -Παρέδωσε την Έδρα!
Έχω νωπή την εντολή, μα …ποσοστό …συν …μία!!!
Τατούλης:
-Είσαι …καταλληλότερος….κερδίζεις στα …σημεία….

Λεωνίδας Μαρτέλος

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ!!!
ΔΕΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ... ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...
ΑΠΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΣΙΠΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΡΑΤΑΣ ΜΙΑ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΙΑ ΕΔΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΚΑΔΕΣ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΕΣΕΝΑ, ΝΑ ΤΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ!!!
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΔΕΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ!!!
ΕΔΩ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΔΡΑΣ!!!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!!!

vasileios είπε...

Μπράβο σου !!! εισαι απο τους ελάχιστους με αξιοπρέπεια και θάρρος στην Βουλή .Διάλεξες τον δύσκολο δρόμο τώρα δυστυχως θα καταλάβεις με τι πραγματικά συμπορευόσουν μέχρι σήμερα .ΜΠΡΑΒΟ.

vasileios είπε...

Μπράβο σου !!! εισαι απο τους ελάχιστους με αξιοπρέπεια και θάρρος στην Βουλή .Διάλεξες τον δύσκολο δρόμο τώρα δυστυχως θα καταλάβεις με τι πραγματικά συμπορευόσουν μέχρι σήμερα .ΜΠΡΑΒΟ.

Ανώνυμος είπε...

Είναι ξεφτίλα για την παράταξη και το πολιτικό μας σύστημα να διαγράφεται κάποιος επειδή είπε φανερά αυτό που όλοι μας γνωρίζουμε στα κρυφά. Είναι τραγικό να κατακεραυνώνεται αυτός που φωνάζει ότι ο βασιλιάς είναι τελικά γυμνός. Η χρεωκοπία του συστήματος επιβεβαιώνεται με τον πιο τρανταχτό τρόπο...

Ανώνυμος είπε...

Δεν είστε μόνος κύριε Τατούλη. Είμαστε μαζί σας.

Ανώνυμος είπε...

Αύξηση του μισθού των βουλευτών?!!!
Τόσο θράσσος!!!
Μα καμία επαφή με την πραγματική κοινωνία!!!
Μάυρο στο Μαυρογιαλούρο!

ΝΜ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Πέτρο,

Είμαι και εγώ ένας νεοδημοκράτης όπως και εσύ αλλά πλέον δεν ξέρω τι να ψηφίσω (ΛΑΟΣ και ΠΑΣΟΚ αποκλείεται, μάλλον προς οικολόγους το βλέπω). Ίσως αν ιδρυθεί ένα καινούριο κόμμα μακριά από Καραμανλήδες και Παπανδρέου και άλλους τεμπέληδες που δεν δούλεψαν ποτέ στην ζωή τους και τα βρήκαν όλα έτοιμα, θα δείξει. Μέχρι τότε καλή δύναμη στον μοναχικό σου δρόμο Πέτρο.

Με εκτίμηση
Γιάννης Πετρόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Τατούλη,
για άλλη μια φορά κάνετε εμάς τους Αρκάδες να αισθανόμαστε υπερήφανοι για την ποιότητα των πολιτικών αντρών που δαθέτουμε.
Δεν θα μιλήσω για την κίνηση αυτή, γιατί ήδη έχουν μιλήσει αρκετοί. Βέβαια υπάρχει και μια μερίδα σχολιαστών που δεν μιλούν παρά μόνο χυδαιολογούν. Κι αυτοί όμως καλό κάνουν. Αυτοί δείχνουν το μέγεθος της σημαντικότητας αυτής της κίνησης.
Δεν αντέχουν την αλήθεια, την ευθύτητα και την ακαριαία αντίδραση σε καθε τι κακό.
Θέλω να πω δυο λόγια για όσους δεν είναι απ' την Αρκαδία για το τί σημαίνει "Τατούλης".
Ο κ. Τατούλης εκτός από το χάρισμα του πολιτικού, που μπορεί να το διαθέτουν κι άλλοι, διαθέτει ένα μοναδικό, ιδιαίτερο, ευαίσθητο και χαρισματικό στοιχείο. διαθέτει το στοιχείο της "κοινωνικότητας". Αυτή η ιδιαίτερη και πολλές φορές, ανεξήγητη δυνατότητα που έχει με τον κόσμο είναι αυτό που τον ξεχωρίζει. Ο κ. Τατούλης δεν έχει απλούς ψηφοφόρους, έχει θερμούς υποστηρικτές, προσωπικές επαφές και αγνούς φίλους. Αυτο σημαίνει πρακτικά οτι τα 2/3 των ψήφων που παίρνει στην Αρκαδία δεν είναι κομματικοί αλλά προσωπικοί. Αρα ας μαζευτούν λίγο όσοι του ζητούν να αφήσει την έδρα γιατί εκλέχτηκε με την Ν.Δ.
Το κόμμα οφείλει πολλά σε αυτόν και οχι αυτός στο κόμμα.
Αυτά τα λίγα από έναν φίλο.
Με εκτίμηση,
Παπαδημητρίου Σωτήρης
Αραχαμίτες - Αρκαδίας

Unknown είπε...

Όταν καταγγέλλουμε κάτι κ. Τατούλη το κάνουμε με ονοματεπώνυμο.
Λέμε την άποψή μας δυνατά, όπως το κάνατε κι εσείς στο παρελθόν, την υπερασπιζόμαστε, αλλά όταν ανήκουμε σε ένα σύνολο ή συμβιβαζόμαστε με την πλειοψηφία ή αντρίκια, μιας και είστε Αρκάς όπως καυχάστε, φεύγουμε, με το κεφάλι ψηλά. Στην προκειμένη παραδίδουμε την έδρα κ. Τατούλη στο κόμμα με την σημαία του οποίου εκλεγήκαμε. Δεν υπάρχουν πολλά λόγια που μπορεί να πει κανείς για το ύφος και την στάση σας. Μα προδώσατε. Μας απογοητεύσατε.Κρίμα...

Ανώνυμος είπε...

Αξιότιμε κύριε Τατούλη
Συχγαριτηρια και σε ευχαριστούμε πολύ που στέκεσαι σε αυτό το ύψος όταν οι υπόλοιποι είναι λίγοι μικροί τιποτένιοι υποτελείς δούλοι φερέφωνα οι οποίοι έρποντας και γλύφοντας προσπαθούν να αναδεχθούν και εμπρός το προσωπικό τους όφελος δεν διστάζουν να συγκαλύψουν τα πάντα .
Δίνεις αξία στο ρόλο του βουλευτή υπερασπίστηκες το κοινό αίσθημα ανεξαρτήτως κόμματος χωρίς να λογαριάσεις το κόστος πρόδωσες το σάπιο το επικίνδυνο για τον τόπο το επικίνδυνο για την δημοκρατία το βλαβερό για την χώρα για τους θεσμούς.
Τώρα είσαι περισσότερο ελεύθερος από ποτέ πέστα όλα βοήθησε με τον τρόπο σου να αναβαθμιστούν ορισμένα πράγματα στην πολιτική μην διστάσεις μην υποχωρήσεις εσύ τα ξέρεις καλύτερα πες την αλήθεια κάνε κι αλλά βήματα μπορείς περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

Πέτρο προχώρα όπως μόνο εσύ ξέρεις και είμαστε μαζί σου. Την έδρα σου δεν την χρωστάς σε κανέναν παρά μόνο σε εμάς που σε ψηφίσαμε και δεν θέλουμε διορισμένους. Από όλους αυτούς που αξιώνουν να παραιτηθείς πόσοι σε έχουν ψηφίσει? ΚΑΝΕΝΑΣ!! Όσοι σε ψηφίσαμε θέλουμε να τιμήσεις την ψήφο μας και να συνεχίσεις το έργο σου όπως προστάζει το Σύνταγμα που υπηρετείς. ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Αν η έδρα του κ. Τατούλη, έπρεπε να "επιστραφεί", όπως κοάζουν οι διάφοροι πολιτικοί ζήτουλες, οι γλύφτες της εξουσίας και οι τραμπούκοι, που τρέμουν μπας και καταρεύσει πάραυτα το ανεκδιήγητο πολιτικό τσαντίρι της Νέας Δημοκρατίας, θα προβλεπόταν αυτό από το ΣΥΝΤΑΓΜΑ μας. Αλλά το ΣΥΝΤΑΓΜΑ μας, την έδρα την έχει καταχωρημένη στον κ. Τατούλη. Πουθενά δεν κάνει λόγο το ΣΥΝΤΑΓΜΑ για "επιστροφή" της έδρας στην ανίκανη Βασιλοπούλα, που κουτσή τώρα, είναι αναγκασμένη, αργά ή γρήγορα, να αποχωρήσει κάτω από τη δημόσια χλεύη (όπως εύστοχα λέει και ο ποπ-δεξιός κ. Τράγκας) για τα ανοσιουργήματά της.
Τα υπόλοιπα που λέγονται περί "πολιτικής ευπρέπειας" -όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Ζαγορίτης- είναι παραμύθια της χαλιμάς που τα εκστομίζουν, μόνο όσοι είναι πολιτικώς και συνταγματικώς ανίδεοι και που "μετράνε" την ευπρέπεια, ανάλογα με τις σκοπιμότητές τους. Εξ άλλου, για λίγα ψηφαλάκια παραπάνω, τον κ. Σαμαρά, τον ξαναμάζεψαν οι "πολιτικά ευπρεπείς" παρά τους βρηχυθμούς του επίτιμου βαμπίρ τους. Το ίδιο θα έκαναν και αν ο κ. Τατούλης τους έγλυφε και τους ζητούσε πεσμένος στα τέσσερα να τον μαζέψουν πίσω... Τόση "ευπρέπεια" τους χαρακτηρίζει!

...Σας τσούζει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ, αλλά ευτυχώς, υπερισχύει των ανυπόστατων μπουρδολογιών σας.

Ευτυχώς που στη Νέα Δημοκρατία δεν είναι όλοι ίδιοι και υπάρχουν και πραγματικά ευπρεπείς άνθρωποι είτε εντός της είτε διαγραμμένοι!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Πέτρο, κλείσε τα αυτιά σου, η λάσπη είναι πια στον ανεμιστήρα...
πραγματικά είχες το θάρρος και είπες όσα λένε καθημερινά όλοι οι Ελληνες και κάνουν πως δεν τα ακούν οι αδέκαστοι δημοσιογράφοι, οι άλλοι βουλευτές και ο Πρωθυπουργός.
Φτάνει πια λαμόγια...
Ντρεπόμαστε πια να λέμε ότι είμαστε Νεοδημοκράτες.
Θα είμαστε στο πλευρό σου στον ωραίο και τίμιο αγώνα που ξεκινησες!

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΟΥΙΖ της ημέρας:

1.Ποια είναι η πολυχρονεμένη Βασιλοπούλα που μοίραζε τις έδρες της και τώρα που τις χάνει τη μια μετά την άλλη, έχει βάλει τις 'κυρίες επί των τιμών' της, να τις ζητάνε πίσω σκούζοντας;

2.Ποια είναι η μικρή και τριανταφυλλοπουλένια 'κυρία επί των τιμών' της πολυχρονεμένης Βασιλοπούλας, που πρώτη και καλύτερη βγήκε να σκούξει για την έδρα;

Σκούξε σκούξε τριανταφυλλοπουλένια πριγκίπισσα της Βασιλοπούλας...

Δείξε μας κι άλλο πόσο βασιλοπουλοχαϊδεμένη είσαι.

Σκούξε αρκουδομούτσουνη...

Πάει ο καιρός που μας έδειχνες δημοσίως τους πισινούς των άλλων. Τώρα μας δείχνεις τον βασιλοπουλοχαϊδεμένο, μουσάτο πισινό σου, που τον φοράς για μούρη, καμπούρη Εφιάλτη.

Ανώνυμος είπε...

Ανόητε κύριε Καρακατσόπουλε …
Συνέχισε ακάθεκτος !! Άτομα σαν και σένα .. κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στη ΝΔ προβάλλοντας έναν τέτοιο χυδαίο δημόσιο λόγο … απ’ ότι κάνει η αντιπολίτευση. Δεν φτάνουν τόσα σκάνδαλα … η επερχόμενη ύφεση, και οι μαζικές απολύσεις που εμφανίζονται στον ορίζοντα, έχουνε και τον φασίστα τον καρακατσόπουλο να γεμίζει το διαδίκτυο με τις ρατσιστικές και φασιστικές του ηλιθιότητες που απωθούν τον κόσμο. Μήπως είσαι ΠΑΣΟΚ τελικά. Γιατί το ΠΑΣΟΚ βοηθάει η στάση σου. Και εσείς οι υπόλοιποι οι σκληροπυρηνικοί Νέο Δημοκράτες … που απαιτείται την επιστροφή της έδρας από τον κύριο Τατούλη, δεν μπορείτε να αντιληφτείτε ότι αυτό που φαίνεται τόσο αυτονόητο σε σας, μοιάζει φασιστικό και γελοίο σε άλλους ανθρώπους… και χωρίς τους ψήφους αυτών των άλλων ανθρώπων, δεν μπορεί ούτε οι ΝΔ, ούτε το ΠΑΣΟΚ να βγάλει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Το κατάλαβαν σήμερα και κάποιοι ποιο έξυπνοι βουλευτές σας και αποστασιοποιηθήκαν από την απαίτηση της επιστροφής της έδρας. Δεν είμαστε όλοι κομματόσκυλα. Δεν είμαστε όλοι φανατίκλες. Δεν ψηφίζουμε όλοι το ίδιο κόμμα ευ όρου ζωής άσχετα από την διαφθορά και την κακή διακυβέρνηση του τόπου. Δεν βλέπουμε όλοι με άλλα λόγια τα κόμματα σαν τις ποδοσφαιρικές ομάδες. Δεν είμαστε όλοι τόσο γελοίοι. Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν μεγάλες αλλαγές και ανατροπές στο πολιτικό σκηνικό της χώρας άσχετα από το ποιος προηγείται. Ο κόσμος δεν παραμυθιάζεται πια. Τα μεγάλα κόμματα συρρικνώνονται. Δύσκολα θα πείσουν ξανά τα δυο μεγάλα κόμματα αυτό το επιπλέον 5% του λαού που χρειάζονται για αυτοδύναμες κυβερνήσεις. Δύσκολα θα πείσουν με φασίστες σαν το καρακατσόπουλο. Και δύσκολα θα κερδίσουν ψήφους όταν απαιτούν τόσο φασιστικά να επιστρέψει ο Τατούλης την έδρα για να την δώσουνε σε ένα πρόβατο που θα λέει ναι σε όλη την διαφθορά ….στο επόμενο βατοπέδι .. στα επόμενα ομόλογα. Δεν μπορεί η ΝΔ να ξεπεράσει τα 30% στις δημοσκοπήσεις. Χάνει και στην παράσταση νίκης. Αντί να τιμωρήσει τους διαφθαρμένους και να δείξει ότι μπορεί να νικήσει τη διαφθορά, προσπαθεί να κλείσει τα στόματα αυτών που επισημάνουνε τα λάθη… Δεν θα πείσουνε κανέναν με αυτό τον τρόπο. Επανιδρύουν το ΠΑΣΟΚ. . για να ανέβει πάλι στην εξουσία γεμάτο αλαζονεία και να κλέψει ανενόχλητο για άλλα 20 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

- Δεν θέλουν να τους κυνηγαν οι ΠΑΣΟΚ-οι όταν θα ξαναβγούν όπως κυνηγούσαν τους γονείς μας το 1981. Γιατί έτσι κάνουν στον ΟΠΑΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.τλ.π. οι ΠΑΣΟΚ-οι. Φωνάζουν: "Δεν θα βγούμε θα δείτε τι θα πάθετε............."!

*** Και μετά οι περισσότεροι υποστηρίζετε ότι δεν είστε πρόβατα. Εσένα οι γονείς σου τι σου είπαν όταν βγήκε η ΝΔ κυβέρνηση το 2004; Ότι δεν έβαλε τα γαλάζια παιδιά της σε καλές καρέκλες; Πραγματικά τα πιστεύετε αυτά που λετε; Θέλετε να σας πω περιπτώσεις στην Τρίπολη που έγινε αυτό και που ίσως ο κ. Τατούλης να έχει και υπόψη του; Μη δημοσιεύετε κουβέντες που ξέρετε ότι είναι μακακίες...

- Αυτά που δεν έκανε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ & ο Καραμανλής όταν βγήκαμε το 2004, θα μας κάνουν πάλι αυτοί.

*** Μη λες μεγάλες κουβέντες μεγάλε... κράτα μικρό καλάθι ή ακόμα καλύτερα άνοιξε τα μάτια σου να δεις πως ότι έκανε το ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια, τα ίδια και χειρότερα έκανε η ΝΔ 4 χρόνια τώρα.

Πέτρο, όσοι γράφουν θέλοντας το κακό σου δεν είναι τίποτε άλλο παρά προβατάκια του κομματος ή φασίστες. Ο απλός λαός σου βγάζει το καπέλο για την στάση σου. Μείνε αληθινός στον λόγο σου.

Ανώνυμος είπε...

Όταν θα χάσουνε τις επόμενες εκλογές, δεν θα σκεφτούνε ότι η ψεύτικη υπόσχεση της κάθαρσης εξόργισε τον κόσμο. Δεν θα σκεφτούνε ότι ο κόσμος περίμενε ένα άλλο ήθος .. και όχι τα σκάνδαλα των ομολόγων και του Βατοπεδίου. Δεν θα σκεφτούνε ότι για όλους τους απλούς πολίτες συνέχισαν την λιτότητα ενώ για τις ανώνυμες εταιρίες μειώσανε το φόρο εισοδήματος κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες. Δεν θα σκεφτούνε ότι ενώ αύξησαν το ΦΠΑ στο 19%, κατάργησαν τον ειδικό φόρο διαφήμισης(20% επί την αξία της κάθε διαφήμισης στην τηλεόραση, ραδιόφωνο και στα έντυπα μέσα). Δεν θα σκεφτούνε ότι συνέχισαν τα ίδια συμφέροντα (οι νταβατζήδες) να ληστεύουν τα έσοδα της χώρας. Δεν θα σκεφτούν ότι διόρισαν ανίκανους ανθρώπους με μοναδικό κριτήριο την κομματική τους ταυτότητα. Δεν θα σκεφτούνε ότι οι ζωές όλων των πωλητών πλην κάποιων υπουργών, χειροτέρεψαν αισθητά. Θα σκεφτούνε ότι ο Τατούλης τους πρόδωσε και τους χάλασε την εικόνα .. και έτσι δεν μπορούσαν να κοροϊδέψουν καλά τον κόσμο για να συνεχίσουνε ακάθεκτοι. Και στη συνέχεια θα σκεφτούν ότι σε καμιά εξαετία .. το ΠΑΣΟΚ θα έχει βρομίσει πάλι κάνοντας ακριβώς τα ίδια ξανά … για να ξανά έρθουν στα πράγματα για να ξανά κλέψουνε τα πάντα. Και πάει λέγοντας … Και σίγουρα θα το πετυχαίνουνε και οι μεν και οι δεν όσο υπάρχουνε κομματόσκυλα … όσο υπάρχουνε ηλίθιοι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουνε τίποτα από μακροοικονομικά και το συμφέρον της τσέπης τους … που ψηφίζουν αυτό που ψήφιζε ο παππούς …. Και νομίζουνε ότι η πολιτική είναι σαν το ποδόσφαιρο.

Δημήτρης Σταύρου είπε...

Αγαπητέ κύριε Τατούλη,

θερμά συγχαρητήρια για την παληκαρίσια στάση σας και θερμές ευχαριστίες για το όραμα που μας προσφέρετε.

Εύχομαι να ενώσετε τις υγιείς δυνάμεις του τόπου.

Καλό κουράγιο στον αγώνα σας.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τατούλη.
Εάν και δεν ανήκουμε πολιτικά στον ίδιο χώρο ζούμε όλοι όμως παλεύοντας για την καθημερινή μας διαβίωση σ' αυτήν την χώρα.Και δεν ζούμε με ευκολία και άνεση.
Κάποιοι πίστεψαν ότι με Πρωθυπουργό τον Καραμανλή κάτι θα άλλαζε σ' αυτή τη χώρα προς το καλύτερο για τον λαό και όχι για τους λίγους.
Δυστυχώς όλοι αυτοί που τον πίστεψαν διαψεύστηκαν.Όλοι αυτοί που θα τον "αγγκάλιαζαν" πολιτικά εάν έκανε πράξη έστω και το 10/100 από αυτά που είχε υποσχεθεί τονβλέπουν να παρακολουθεί αμέτοχος την χώρα στην κατρακύλα που έχει φέρει την χώρα με τις πράξεις της κυβέρνησής του.
Ξεπουλάμε τα πάντα.Εγώ όταν τα οικονομικά μου δεν πάνε καλά προσπαθώ να αυξήσω το εισόδημά μου με μια δεύτερη ίσως και τρίτη δουλειά.Δεν αρχίζω να πουλάω ότι υπάρχει στο σπίτι μου έπιπλα κουζίνες πλυντήρια ηλεκτρονικά για να μαζέψω λεφτά και να το ονομάσω μεταρύθμηση,ούτε αρχίζω να παίρνω δανεικά και αγύριστα από τους γύρω μου.Γιατί όλη αυτή η φορολογία που έμμεσα ή άμμεσα μας επιβάλεται είναι χωρίς αντίκρυσμα για τον λαό.

Στηρίζει τους τραπεζίτες και τους ζητάει βήματα καλής θέλησης προς ανακούφιση των ασθενεστέρων οικονομικά.Δεν είδα όμως η κυβέρνηση να πεί ότι καταργώ τον φόρο απο τα επιτόκια καταθέσεων που είναι 10% για να κάνει το πρώτο βήμα.

Ξεχνάει ο Πρωθυπουργός ότι είναι φιλοξενούμενος από τον λαό στην θέση που βρίσκεται και με την πρώτη εικαιρία θα του γίνει έξωση.

Μπορώ να γράφω ώρες για τα κακώς κείμενα αλλά δεν βρίσκω τίποτα καλό να γράψω.Κάνανε την Ελλάδα την ακριβότερη χώρα της Ευρώπης με τους χαμηλότερους μισθούς τις ατέλειωτες ουρές στα νοσοκομεία "καισαν πατέρας παιδιού με Ειδικές Ανάγκες το βιώνω καθημερινά".
Οι περισσότεροι απο αυτούς που έχει διορίσει σε θέσεις στις ΔΕΚΟ κοιτάνε μόνο πως θα τα τσεπώσουνε και τίποτα παραπάνω.

Μην παραιτηθείς και μην τους κάνεις την χάρη να ανέβει άλλος στην Βουλευτική σου έδρα που θα σκύβει την μέση.Ο λαός σε έστειλε στην Βουλή και ο λαός είναι ο μόνος που θα σε κρίνει για το θάρρος σου να λές την γνώμη σου και να μην χαϊδεύεις κανέναν τους.

Καλή δύναμη.

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ Καρακατσόπουλο ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ 2011...τι θα γίνει με τον Π.Τατούλη...θα μας εκδικηθεί και ο ιδιος θα δικαιοθεί...
Αραγε έχει σκεφτεί ότι ένα ωραίο πρωινό μπορεί να αλλάξει άποψη η κα ΠΕΤΖΕΤΑΚΟΥ και αποσύρει την βουλευτική της έδρα από τη δύναμη της κυβέρνησης!
Απλά εκφράζω το ερώτημα...
Πες μας λοιπόν ...κουταβάκι...

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΑΧΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ. ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ!!ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣΑΙ ΝΑ ΒΟΥΛΕΥΕΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΣΟΥ. ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ. ΑΙΝΤΕ. Ο ΜΩΡΗΑΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

Καρακατσόπουλος Αλέξανδρος είπε...

Καλός ο Σπίλμπερκ
Δε νομίζω να ξαναυπάρξει θέμα ΠΡΟΔΟΤΗ στην μεγάλη παράταξη

Ανώνυμος είπε...

Σε ένα από τα πιο δημοφιλή blogs, το politis-gr.blogspot.com, έχει ένα πρόσφατο άρθρο για εσάς ιδιαίτερα σκληρό. Σας αναφέρει ως "Δούρειο Ιππο", πράκτορα των Αμερικανών, που στόχο έχει να πλήξει την εικόνα του Καραμανλή, κλπ. Αυτές οι σοβαρές κατηγορίες δεν αξίζουν απάντησης;

Ανώνυμος είπε...

μπράβο ! τα λες καλά !

Ανώνυμος είπε...


Αυτά τα κομματόσκυλα της ΝΔ κάνουν καλά την δουλεία τους, δεν σταματάνε το γαύγισμα με τίποτα. Από ότι φαίνετε, πρέπει να τα έχει καλά ταϊσμένα ο τσοπάνος :)

Πάντως θα τους συνιστούσα να επιστρέψουν πίσω στο κοπάδι διότι αφενός είναι ώρα συσσιτίου και αφετέρου ο τσοπάνος δεν τον θέλει ούτος ή αλλιώς μέσα, του χαλάει τον σχηματισμό, δεν του βγαίνουν οι τριάδες. Πώς αλλιώς να το πω για να το καταλάβουν ;

Κάνω και λίγο πλάκα μπας και ελαφρύνει το κλίμα :)

Ανώνυμος είπε...

για την σημερινη σαπιλα και κομματολατρεια ποδοσφαιρικου/θρησκευτικου χαρακτηρα ευθυνη εχει ο Ελληνικος Λαος. Και την ευθυνη συνεχιζουν να την κουβαλουν ατομα που λενε "τα ιδια γινονταν, τα ιδια θα γινονται και τιποτα δεν θα αλλαξει". η απαθεια ειναι μεγαλη ενοχη. ισως μεγαλυτερη ενοχη απο προβατα που αποκαλουνε κομματα "ιερα" και εκτοξευουν χαρακτιρισους και βρισιες, αυτους που αντιμετωπιζουν ατομα ως θεους.

Ελπιζω και εγω, οπως και ο Κ. Τατουλης, στους Ελληνες. Στην νεα γενια. Δεν θα αναφερθω στα λεγομενα σας. Ο βασιλιας ειναι γυμνος. Και ο βασιλιας δεν ειναι μονο ο Κ. Καραμανλης. Ειναι το συστημα οικονομικης και νοητικης υποδουλωσης του Ελληνικου Λαου. Μεγαλοδημοσιογραφοι, πονηροι μεγαλοεπειχηριματιες, μεγαλοπολιτικοι. Δεν ειναι τυχαιο που στην δημοκρατια της αρχαιας Αθηνας εξοριζοταν οι πιο "μεγαλοι" για να μην μπορουν να διαθφειρουν την πολη. Το "μεγαλο" ειναι ο κινδυνος, γιατι αυτοι εχουν την δυναμη να μας υποδουλωσουν. γιατι ναι ειμαστε σκλαβοι. θα μου πειτε "πληρωνομαστε" οι περισσοτεροι απο εμας ισα ισα, μονο και μονο για να μας τα παρουν με επιτοκια, υπερβολικα τιμολογια και τα λοιπα. Τουλαχιστον οι δουλοι ειχαν δωρεαν στεγη και φαγητο. Το προβλημα δεν ειναι ο καπιταλισμος. Ειναι η μορφωση και η ελπιδα. Το προβλημα ειναι ενα, η απαθεια. Δεν ειμαι αριστερος, γιατι δεν πιστευω σε κομματικες ιδεολογιες. πιστευω σε ατομα. γιατι απο καποιον ανθρωπο αρχιζουν ολα. Εαν αυριο, ολοι κλειναμε την τηλεωραση στους μεγαλοδημοσιογραφους, σιγα σιγα θα εχαναν τηλεθεαση, διαφημισεις, λεφτα και την θεση τους.

Εαν ελπισουμε οι Ελληνες ο ενας στον αλλον, θα αλλαξουν τα πραγματα. Εαν σταματησουμε να ειμαστε απαθεις, ακομη και εαν διαφωνουμε θα βελτιωθει αυτη η χωρα. Η μονη μεταρυθμιση που χρειαζετε και αρκει ειναι αυτη. Ελπιδα και αποψη, οχι απαθεια και φανατισμος.

ΥΓ. Ελπιζω κυριε Τατουλη να δω την αποψη σας στο θεμα αυτο, εαν φυσικα μπορειτε.

Ανώνυμος είπε...

Τι έπρεπε να περιμένει κανείς από έναν Μαοϊστή ο οποίος μεταλλάχθηκε σε δεξιό και επειδή δεν τον άφησαν να φάει με την κουτάλα από το κράτος, εκδικείται με αυτόν τον τρόπο. Όλα δείχνουν πως δεν είναι τίποτε άλλο από τυχοδιώκτης. Για να μην αναφερθούμε βέβαια στην αλβανοφωνία που είναι κοινή στον τόπο καταγωγής του...

Ανώνυμος είπε...

Μάριος.
Δέν χρειάζετε να πώ κάν οτι συμφωνώ with u.
Κάτι άσχετο... απο ΙΕΚ ΞΥΝΗ ξέρετε τι παίζει; άκουσα κάτι για clubbing...

Ανώνυμος είπε...

Ισχύει ότι όταν ήσασταν Υφυπουργός Πολιτισμού εγκρίνατε επιχορηγήσεις σε συλλόγους της Αρκαδίας που είχαν δημιουργηθεί λίγες μόνο μέρες πριν την έγκριση των επιχορηγήσεων και μάλιστα κάποιοι είχαν κοινή διεύθυνση;
Αν ναι τα παραπάνω τότε δεν ίσχυαν;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΚΑΞΟΠΟΥΛΟ:
ΦΙΛΕ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ...
ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΤΟΥΣ ΜΕΣΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ GOLDEN BOYS ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ,ΜΗΠΩΣ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙΣ? ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ?
myrizeis apo makrya eptaetia

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι λογοκριτές της ιστοσελίδας,
επειδή επιλέγετε και αναρτάτε τα σχόλια πρέπει να ξέρετε ότι το ίδιο σχόλιο από πολλούς αποστέλλεται ταυτόχρονα και σε άλλα blogs.
Καλά θα κάνετε να την κλείσετε πιά, γιατί φαίνεται ότι ο ΄φωτεινός φάρος΄του 'εξυγιαντή και σωτήρα' αξιότιμου κ. Τατούλη ξεθώριασε κιόλας. 'Ηδη ο πολιτικός ογκόλιθος κ. Τατούλης μεταμορφώθηκε σε κακομοίρικο βοτσαλάκι Τοσοδούλη.
Καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

Υποσχέθηκαν μια κάθαρση που δεν έγινε ποτέ.
ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ
ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ
ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
ΟΜΟΛΟΓΑ
ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ
ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΕ

Ο Καραμανλής όμως δεν κατάλαβε τίποτα. Τον παραπλανήσανε !!!!

Σεμνά και ταπεινά ;;;;;; Προφανώς για μας το λέγανε αυτό … να πεινάμε σεμνά και ταπεινά και να μη μιλάμε.

Το μόνο ευχάριστο έχει ως εξής:

O κόσμος χρειάστηκε 20 χρόνια να καταλάβει το ψέμα του ΠΑΣΟΚ. Το ψέμα της ΝΔ ξεθώριασε σε λιγότερο από 5 χρόνια απέναντι σε μια γελοία αντιπολίτευση που είχε χεσμένη τη φωλιά της.

Και τώρα σας φταίει ο Τατούλης ;;

Μαυρίστε τους όλους … και τα δυο μεγάλα κόμματα .. έτσι ώστε να καταλάβουνε οι πραγματικοί ηγέτες .. ότι δεν ανέχεται πια ο Έλληνας να έχει τις ακριβότερες τιμές της Ευρώπης και τους χαμηλότερους μισθούς. Μαυρίστε τους 2-3 φορές, στερήστε από το κεφάλαιο τον μηχανισμό να λυμαίνεται τον κρατικό προϋπολογισμό… και θα δείτε τις τιμές να πέφτουνε .. θα δείτε τους μισθούς να ανεβαίνουνε … και θα δείτε τους πολιτικούς να μας σέβονται και να μας υπολογίζουνε. Όχι άλλα γαλάζια και πράσινα παιδιά. Μόνο ικανά παιδιά που επιβραβεύονται αξιοκρατικά και ανίκανα που κάθονται σπίτια τους. Ο κόσμος μαλακίζεται με μπλε και πράσινα … με αριστερά και δεξιά … και όλοι αυτοί έχουν ως μοναδικό πιστεύω .. το χρήμα. Ξυπνήστε.

Ανώνυμος είπε...

Η Έδρα ανήκει στους ψηφοφόρους της Αρκαδίας. Δεν νομίζω ότι τους εκφράζετε πλέον με την στάση σας. Γι'αυτό καλό θα ήταν αν έχετε ακόμα φιλότιμο μέσα σας να παραιτηθείτε και να την δώσετε στον α'επιλαχόντα. Νομίζω ότι όσοι σας συγχαίρουν ανήκουν στο χώρο του ΠΑΣΟΚ και όχι της Νέας Δημοκρατίας. Μην ξεχνάτε επίσης αυτό που είχε πει ο ευπατρίδης της πολιτικής Ευάγγελος Αβέρωφ όποιος φεύγει απο το μαντρί τον τρώει ο λύκος. Κάτι περισσότερο ήξερε αυτός απο εσάς.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Πέτρο Τατούλη σε θαυμάζω επειδή έχεις ήθος και παιδεία.
Έχεις τελειώσει την μητέρα όλων των επιστημόνων την ΙΑΤΡΙΚΗ.
Είσαι ένας άνθρωπος που είχες όραμα μια καλύτερη κοινωνία και ακόμα το πιστέυεις.

Η πορεία σου απο το ΕΚΕ, με τις δυναμικές πορείες την δεκαετία του 70 στην Μεταπολεμικη Ελλάδα(με τα σταγονίδια της Χούντας να κάνουν ακόμα κουμάντο)

Έδειξε ότι πιστέυες και ακόμα πίστευες ότι ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός...

Έτσι μπήκες στο στίβο της πολιτικής με το κόμμα της ΝΔ(Νέα Δημοκρατία).

Η απόψη σου πάντα ειχε, έχει και παραμένει αντιεξουσιαστική δηλαδή ενάντια στην πολιτική της εξουσίας για τους πολλούς αλλά υπέρ μιας δίκαιης εξουσίας για όλους και κυρίως των αδυνάτων.

Ύστερα απο 30 χρόνια ενεργής συμμετοχής στα κοινά απο φοιτητής στα 20 σου μέχρι τώρα στα 55 σου διαπιστώνεις τα αυτονόητα, ότι καμία εξουσίας και κανένας πολιτικός φορέας δεν αγαπάει τον συνάνθρωπο του.

Κανένας δεν βρίσκει πλέον τις λύσεις για να αντιπαρατεθεί στην εξουσία ούτε στην δεξιά(ΛΑ.ΟΣ), ούτε στο κέντρο(Νέα Δημοκρατία, Πα.Σοκ) αλλά ούτε στην Αριστερά(Κυρίως στα δύο εντος βουλής κόμματα ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ).

Ίσως μια λύση να είναι η ίδρυση ενός νέου πολιτικού ανανεωτικού φορέα με καθαρά αντιεξουσιαστικές ιδέες υπερ του ανθρώπου και των ιδεών και ενάντια στην παγκοσμιοποιήση και την ομοιογενοποιήση που μας έχουν περάσει στην πολιτική σκηνή του τόπου.

Δεν ξέρω αν διαφωνείς αγαπητέ Πέτρο αλλά απο εδώ και πέρα πρέπει να όσοι σκεφτόμαστε θετικά μακριά απο μίζερες κομματικές ταυτότητες και έχουμε όραμα για την Ελλάδα να το τολμήσουμε χωρίς να υπολογίσουμε τον πολιτικό κόστος.

θα τα ξαναπούμε σύντροφε Πέτρο

Το παιδί της πλατείας απο Ζάκυνθο

Ανώνυμος είπε...

ΠέτροΜπράβο !! Είμαι Αρκάς και σε ψήφισα. Να ξέρεις υπάρχουν πάρα πολλοί Αρκάδες που συμφωνούν με τα όσα είπες. Όχι μόνο δεν θέλουμε να παραιτηθείς για να βάλουνε ένα πρόβατο στη θέση σου, αλλά θέλουμε να συνεχίσεις να εκφράζεσαιέτσι μοναδικά, όπως μόνο ο Τατούλης ξέρει να εκφράζεται. Είμαστε μαζί σου !!

Καρακατσόπουλος Αλέξανδρος είπε...

Προς τον Κο Χρήστο Σταύρου
Αν έχεις το σθένος και την υπομονή να διαβάσεις όλες τις αναρτήσεις μου θα δεις και τις αποδείξεις της προδοσίας του ΑΛΗΤΗ
Τώρα το θέμα του άν κάποιος έχει ή δεν έχει το θάρος της γνώμης και της επωνυμίας απλά φένεται
Από εμένα το μόνο που έχετε να φοβηθείτε είναι το μήπως σας κάνω να δείτε την πικρή αλήθεια.
Όσο γιά την εξαετία της επανάστασης ναι είμαι θερμος υποστηρικτής της
και θα συνεχίσω να είμαι

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Τατουλη, μην πτοειστε απ`τους καφρους που σας βριζουν. Γι`αυτους η πολιτικη και τα κομματα ειναι το ιδιο με το πρωταθλημα ποδοσφαιρου και τις ομαδες που συμμετεχουν. Κοιμουνται ορθιοι και το παιζουν και εξυπνοι. Σας συχγαιρω που αντισταθηκατε στα πολιτικα ιερατεια, που διαφεντευουν τα κομματα με τσιφλικαδικη νοοτροπια. Ενα μεγαλο ποσοστο του κοσμου τους εχει γυρισει για παντα την πλατη και αυτοι σφυριζουν αδιαφορα. Μακαρι να ξεχωρισουν και αλλοι πολιτικοι σαν εσας απο ολα τα κομματα, για να γινει μια πραγματικα ποιοτικη αλλαγη, επιτελους στον τοπο μας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Πολλά θα ακουστούν, πολλά θα γραφτούν... Έλληνες ξυπνάτε... Μη τρώτε παπά απο κανέναν... Έγινε η αρχή απο τον κύριο Τατούλη, έστω και αργά, έστω και έτσι.. Ας το εκμεταλλέυτεί ο καθένας μας και να προσέχει ποιους και τι ψηφίζει. Ευχαριστώ για το χώρο και το χρόνο σας.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ.

ΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ "ΣΕΜΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΝ" ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ !

ΚΙ΄ ΑΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟΛΟΓΑ...

ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ...

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ...

ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΩΓΙΩΝ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΕΤΣΙ..

ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΑΠΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΑΠΟ ΚΛΕΨΙΕΣ, ΔΙΑΡΡΗΞΕΙΣ, ΚΛΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΚΑΤΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ, ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΟ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ "ΘΑ " ΤΟΥΣ...

ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΕΡΙΟΧΩΝ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

ΕΧΟΥΝΕ ΔΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΝΑ ΜΗ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ, ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΣΧΙΖΟΥΝ ΜΟΥΣΑΜΑΔΕΣ ΑΠΟ ΝΤΑΛΙΚΕΣ, ΚΑΝΟΥΝΕ ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑ, ΣΤΑ ΔΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΩΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ, ΚΙ΄ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ...

ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΠΑΧΑΛΟ, ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΕ ΒΑΡΥ ΥΠΝΟ, ΔΕΝ ΗΛΘΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΡΥΦΑ ΕΣΤΩ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ...

ΟΥΤΕ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...

ΑΚΟΜΗ, ΜΕΓΑΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ, ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΔΩ Η ΠΑΤΡΑ, ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ, ΣΤΗΝ ΔΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ "ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ..."

Η ΕΧΟΥΝΕ ΒΑΛΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΣΕ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, Η ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ "ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΟΛΑ ", ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ...

ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΨΙΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...

(ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗΣ = 2 χρόνια κλεισμένη κυκλοφορία,

ΑΝΘΕΙΑ = 3 χρόνια σκάψιμο, φτιάξιμο, καί ξανασκάψιμο από κακοτεχνίες καί δεν πιάσανε έναν υπεύθυνο να τον κλείσουνε μέσα,

ΚΟΜΒΟΣ ΤΟΦΑΛΟΥ = 4 χρόνια έργα σε μία διασταύρωση μεγάλης κυκλοφορίας καί δεν βάλανε ούτε ένα φανάρι για διευκόλυνση των οδηγών ,

ΚΟΜΒΟΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ ΕΓΛΥΚΑΔΑΣ = 2 χρόνια κλειστός λόγω παρατημένων έργων,

ΓΛΑΥΚΟΣ = 1 χρόνος, δρόμος κλειστός καί παρατημένος,

ΦΡΑΓΜΑ ΠΕΙΡΟΥ = 4 μήνες εργάζονται καί 8 δεν πληρώνονται και απεργούν,

ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΑΤΡΩΝ = έχει αλλάξει 2-3 κατασκευαστικές εταιρείες, έρημο πεδίο με σωρούς από πέτρες καί χώματα παρατημένα..., κλπ-κλπ )

ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΚΙ΄ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ...

ΤΕΤΟΙΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΧΑΛΙ,ΤΕΤΟΙΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΤΩ, ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ...

Kapa K

Ανώνυμος είπε...

Ο Καρακατσόπουλος Αλέξανδρος είπε... μεταξύ άλλων...

"Όσο γιά την εξαετία της επανάστασης ναι είμαι θερμος υποστηρικτής της
και θα συνεχίσω να είμαι"

Αξίζει να συνεχίσουμε το διάλογο με τα φαντάσματα του παρελθόντος?

Ανώνυμος είπε...

Πρίν απο τον Τατούλη πρέπει κάποιοι άλλοι σαν τον Βουλγαράκη και τον Ρουσόπουλο να παραδώσουν τις εδρες τους. Αυτός δεν πλούτισε ούτε εκλεψε, δεν χρησιμοποίησε την ψήφο που του εμπιστεύτηκαν για προσωπικό οφελος, αντίθετα μαλλον μπαίνει σε προσωπικες περιπέτειες επειδή ανήκει σε ενα είδος υπο εξαφάνιση, αυτο των ΙΔΕΟΛΟΓΩΝ. Αυτές τις δύσκολες στιγμές θυμάμαι εκείνο το παληό:
"Μπράβο στούς λαούς που έχουν ήρωες, αλοίμονο στούς λαούς που χρειάζονται ήρωες", αυτη την εποχη μαλιστα που εχουν αναστραφεί ολες οι κλίμακες των αξιών και τα παράσιτα εχουν πάρει την θέση ξενιστών.

Ανώνυμος είπε...

Δημόσιο χρέος 250 δισ ευρώ, διαρκώς διογκούμενο.
Ετήσιο ύψος αποπληρωμής τόκων 12 δισ ευρώ.
Αύξηση κόστους δανειοδότησης (στα κρατικά ομόλογα), έφτασε το 1,7% πάνω από τη Γερμανία.

Υπεράριθμοι δημόσιοι υπάλληλοι που αμείβονται κατά 40% περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο Ελληνα εργαζόμενο για την ίδια φύση εργασίας (μόνο που ο δημόσιος κάνει λούφα και παραλλαγή, έχει τη μονιμότητα, τις οικονικές υπερωρίες και το εφαπαξ), επιβαρύνοντας δυσανάλογα με τις πραγνατικές δυνατότητες της παραγωγικής βάσης τα δημόσια οικονομικά.

Η φοροδιαφυγή και η εισφοροδιαφυγή έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών έχει τεράστιο έλλειμμα. Συρρικνώνεται η παραγωγική βάση, αυξάνεται η ανεργία.

Οι εισροές από την ΕΕ δεν πιάνουν τόπο, η αποδοτικότητα των κοινοτικών ενισχύσεων προς την Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στις ΕΕ.

Είμαστε η LEHMAN BROTHTERS της ΟΝΕ
(όπως γράφτηκε στον Ευρωπαϊκό τύπο.

Οι ανταγωνισμοί υπουργών και υπουργίσκων για την καρέκλα της εξουσίας μας έλειπαν, με την ευγενική χορηγία του εθνικού εργολάβου και του εθνικού εκδότη !

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω προσωπικά μια πληθώρα πικρόχολων σχολίων από ανθρώπους "βαμμένους" στο μπλε του κόμματος του οπισθοδρομισμού.Λυπάμαι.Κ. Τατούλη η νεολαία της Αρκαδίας όπως και ολόκληρος ο αρκαδικός τόπος είναι μαζί σας,"βλέπει" ,καταλαβαίνει,περιμένει.Συνεχίστε να αρνείστε στη νοσηρή και σάπια πολιτική "κακοτεχνία".Ο ελληνικός τόπος ζητά ανθρώπους πολιτικά υγιείς,με λεκτική και πρακτική πυγμή.Ευτυχώς που βρέθηκε ένας.Συγχαρητήρια!

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα να δεις που κάναμε ήρωα ένα μαλάκα που μόλις έχασε το υπουργείο και μυρίστηκε ότι ο Καραμανλής είναι άχρηστος και έχει έλλειψη στελεχών, άρχισε να λέει και να γράφει αερολογίες.

Γράφτε κορόιδα, γεμίστε το μπλόκ και φτιάχτε τον ήρωα ... Σας δουλεύει και δεν καταλαβαίνετε.

Θυμήθηκα το άλλο λαμόγιο, τον Αβραμόπουλο. Κι αυτός κάποτε το έπαιζε εισαγγελέας, έφτιαξε κόμμα καί μετά ξαναγύρισε στη μάσα.

Αυτή είναι η πολιτική ...

Αμα το σχόλια φτάσουν τα 2000 μπορεί να πάει και πρόεδρος της δημοκρατίας.

Τώρα, κάτι ανθρωπάκια τύπου Καρακατσόπουλου, να γράφουν μπας και φάνε κανά ξεροκόμματο από το κόμμα. Να τα κρατάς αρχείο μαλάκα να αποδείξεις ότι είσαι του κόμματος. Γελείο υποκείμενο.

Ανώνυμος γιατί δεν αξίζετε και επειδή τσιμπήσατε στον μαλάκα, ΚΟΡΟΙΔΑ.

Ανώνυμος είπε...

αυτή η άποψη κυκλοφορεί off the record εδώ και πολύ καιρό, ίσως χρόνια. επιτέλους βγήκε έξω από τους ψιθύρους και αποτελεί επίσημη τοποθέτηση πολιτικού προσώπου. μένει να δείξετε ότι το πιστεύετε και ότι δεν είναι πυροτέχνημα για να μη χαθούν οι ψήφοι των γαλάζιων παιδιών. θα δείξει...
υπάρχουν κι άλλοι που μιλούν για συνολική ευθύνη των πολιτικών και ζητούν αναδόμηση της πολιτικής ώστε να πάψει να μυρίζει μισόλογα και κλειστές πόρτες. ίσως τους βρείτε ενδιαφέροντες: www.koinwnia.com και www.youtube.com/KoinwniaTV

Καρακατσόπουλος Αλέξανδρος είπε...

Τέλικα αν η "ανωνυμία" ήταν εργόχειρο πόσσες προίκες θα είχες φτιάξει
πάνω απο τις μελοντικές ψήφους του
ΠΡΟΔΟΤΗ
νομίζω ότι αυτό το μπλόγκ έφτασε στο απότέλεσμα που έχει ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ
ΤΕΛΟΣ

ΑΛΗΤΗ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΟΥΣΤΑΡΑ
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΑ 32 Π

anonymous είπε...

Χρόνια πολλά στούς Φίλιππους και στους φιλιππικούς...

Όλοι εναντίον όλων. Προδότης ο ένας, Εφιάλτης ο άλλος, καμπούρης ο τρίτος... Βασιλοπούλες, πρίγκιπες, κοματόσκυλα, παπουτσομένοι γάτοι...

Αλόγιστη σπατάλη φαιάς ουσίας. Αλόγιστη σπατάλη ενέργειας. Επικοινωνία : υπό του μηδενός.

Μήπως, αν προσπαθούσαμε να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον έστω και στο ελάχιστο, λύναμε ακόμη και αυτό το ενεργειακό πρόβλημα του Πλανήτη;

Και πάλι... Χρόνια μας Πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει επιτέλους θα παραιτηθείς? Ένας πραγματικός άντρας με φιλότιμο αυτό θα έκανε.

Ανώνυμος είπε...

Κirie Tatouli ,

ws Ellinas kai ws Arkas(i katagwgi mou einai apo tin Dimitsana Arkadias) sas katalavainw apolita.I istoria pou kouvalame, ws Ellines, xaraktirizetai apo tin arnisi tou oratou kai amfisvitisi twn pantwn.Den eimaste diathetimenoi na forame parwpides kai na ta dexomaste ola xwris na rwtisoume to 'giati?'.Oi istorikes stigmes pou pername ws Hellas tha xaraksoun to mellon to diko mas kai twn paidiwn mas.

Zw to teleftaio xroniko diastima sto ekswteriko(USA) to andro tis pagkosmiopoisis kai tou κapitalismou kai kateme protektorato tou evraismou.Edw siniditopoiisa ti esti Ellinas kai poia i diafora me tous xibatzides.Edw ektimisa tin katagwgi mou kai eimai iperifanos giaftin.

An, kirie Tatouli, sas pire toso kairo na katalabete ti ginete paraskiniaka stin politiki eksousia tote kserw oti oloi mporoun na allaksoun kai oloi mporoun na doun mesa sto skotadi pou mas exoun valei na zoume kai na anapneoume.

Kai epeidi ta arnitika sxolia mporw na ta dextw se ena blog alla oxi ta ivristika ta opoia deixnoun epipedo xibatzi na ipenthimisw oti ta legomena 'kommatoskila' einai afta pou odigisan tin Hellas se afto to adieksodo me tin asteirefti laimargia tous.
Epipleon epeidi kserw oti oute paideia xaraktira exoun alla oute morfwsi pnevmatos as diavasoun ta eksis:

Διά να είναι η Φυλή εις το χάλι που είναι,
φανερόν οτι οι τωρινοί Έλληνες είσθε οι χειρότεροι που υπήρξαν ποτέ
Περικλής Γιαννόπουλος
1870-1910

Τό νά αυτοτιτλοφορείσαι "Ελλην" καί τό νά έχης συνείδηση τί αυτή η έννοια σημαίνει, είναι δύο διαφορετικά πράγματα. "Ελλην" δέν είναι νά έχης ταυτότητα καί υπηκοότητα αυτού τού Κράτους πού θέλει, χωρίς νά τ' αξίζη, νά λέγεται "Ελλάς". "Ελλην" σημαίνει Φώς καί Πνεύμα. Σημαίνει Ανθρωπος καί Εξανθρωπιστής. Σημαίνει Αρετή καί Κάλος κι Ανδρεία. Σημαίνει Ελευθερία καί Δίκαιον καί σεβασμό Ετεροδόξων. "Ελλην" σημαίνει Αρμονία καί Ηθος καί Ερως γιά τήν Φύση καί τόν Κόσμο. Βαρύ τό φορτίο τής κληρονομιάς ενός τέτοιου ονόματος καί λίγοι έχουν τό δικαίωμα νά τό φέρουν.
Περικλής Γιαννόπουλος
1870-1910

anonymous είπε...

Ευχόμαστε μόνο, τούτα τα πυροτεχνήματα της έπαρσης να μοιάζουν, προς το τέλος τους, με εύχυμο φρούτο. Ακόμη όμως και αν αυτός ο μετασχηματισμός δεν αποτελέσει κάτι το εφικτό, ακόμη και αν μία ανάλογη ευχή παραμείνει ανεκπλήρωτη, μπορούμε να σκεφτούμε πρόχειρα, οτι η δημόσια περιφορά της έπαρσης, όταν μάλιστα προσκαλεί πομπές ολόκληρες να παρουσιαστούν, πομπές από ηθικές συντεταγμένες και όχι από διλλήματα ηθικών αναστολών, δεν παύει να είναι ένα δραστικό εγχείρημα, ένα κομμάτι μιας όντως πραγματικής, σε σχέση με τη διαδεδομένη ως πραγματική, ταυτότητας. Μερικά χιλιοστά του χιλιοστού έκτασης από τον ρεαλισμό που προσφέρει η θέαση μιας φαινομενικά λιγότερο δημόσιας, αλλά επί της ουσίας απολύτως καθολικής εικόνας. Είναι μια δήλωση επί του παρόντος. Και επειδή, ως δήλωση και μάλιστα μικρής έκτασης και συμπηκνωμένου νοηματικού κέντρου, η παρούσα αδυνατεί να βρει σαφές άλλοθι ύπαρξης, ανάμεσα στα τόσα που περιφέρονται ανάμεσά μας ως 'πραγματικά', διλλήματα ή μη, δεν θα συνεχιστεί η εύφημη μνεία σε ό,τι μπορεί να υποβόσκει, με μιαν δεισιδαιμονική έννοια, κάτω από το ακριβές παρόν. Η επιτακτική ανάγκη, επί της παρούσης, είναι να υπερκεραστεί, μέσω της άρθρωσης του λόγου προς την έξοδο, ο σκεπτικισμός γύρω από την αναπόφευκτη αποχώρηση, από κάθε τι που μπορεί να εκφύεται αναχρονιστικά στον κορμό της ελεύθερης συνείδησης.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τατούλη εγώ απο καιρό ήμουνα βέβαιος για αυτά που είπατε, ποτέ δέν πίστευα τα παπαγαλάκια που λιβανίζαν τον Καραμανλή άσχετα με το εάν ήταν δυσαρεστημένα με την πολιτική της κυβέρνησης. Είμαι απόλυτα βέβαιως οτι όσο ο λαός εξακολουθεί να πιστεύει οτι ο πρωθυπουργός είναι το αθώο θύμα των συνεργατών ή του Ρουσόπουλου και όχι ο μεγάλος συνένοχος η κατάσταση συνέχεια θα επιδεινώνεται μέχρι τελικής καταστροφής.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα συμφωνήσω σε ολα οσα γράφετε,οτι ο Καραμανλής είναι σε ολα συνένοχος.Απέτυχε στους «νταβατζήδες»,απέτυχε σε οσα είχε αναγγείλει οτι θα φτιάξει.Συμφωνώ και επαυξάνω.Πείτε μου κατι όμως κύριε Τατούλη.Με το κόμμα της ΝΔ έχετε εκλεγεί.Οι οπαδοί της ΝΔ σας εψήφισαν.Αν πχ είχατε βάλει υποψηφιότητα με το κόμμα του ΛΑΟΣ η το κόμμα των κυνηγών,η των πρασίνων η ακόμα και με το κομμα του ΠΑΣΟΚ,δεν νομίζω να είχατε εκλεγεί.
Γιατί κρατάτε αυτή την έδρα;Σας ανήκει;Βεβαίως ο εκλογικός νόμος είναι «κομένος και ραμένος» στα μέτρα των κομμάτων και οχι των προσώπων.Σε αυτό φταίτε και εσείς ολοι οι βουλευτές που δεν κάνατε κάτι να τον αλλάξετε.
Πιστεύω μετην πράξη σας αυτή,να είστε σήμερα ανεξάρτητος δεν σας τιμά.Και το λέω με το χέρι στην καρδιά.Την στιγμή που «φτύνετε» το κομμα της ΝΔ φτύστε και την έδρα που αυτή σας έδωσε.Θέλω μια απάντησή σας.θα ΄χαρώ πολύ να μου εξηγήσετε τον λογο που αρνήσθε να την παραδώσετε.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τατούλη
Συγχαρητήρια για όσα λέτε. Συμφωνώ απόλυτα. Είναι τιμή σας το οτι διαγραφήκατε απο τη χειρότερη και πιο διεφθαρμένη Κυβέρνηση απο καταβολής Ελληνικού Κράτους. Δε φαντάζομαι να κάνετε κανα αστείο και να παραιτηθείτε. Αφήστε τους να πέσουν να ησυχάσουμε.
Να σκεφτείτε οτι σας τα λέει αυτά κάποιος που το 2007 ψήφισε ΝΔ.

Ανώνυμος είπε...

Kazanias:

Τοσο παθος ρε παιδια;
Τι σας εχουνε ταξει ρε;
Διαλυθηκε η χωρα ρε, δεν το βλεπετε;
Καταλαβαινω, σας ενδιαφερει να ειναι στην κυβερνηση το κομμα γιατι σας εχει λυσαξει η ανεργια και η πεινα.
Σας εχουν ξεφτιλισει, σας εχουν ομηρους και σας ποδοκυλανε.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕ
ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!!
ΜΟΥΣΚΑΡΙΑ, ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Όρμα κι ας είναι να σπάσεις τα μούτρα σου φιλάρα.
Κάντο για το λαό που αν δεν έχει φράγκα πεθαίνει στην δωρεάν υγεία .
Για αυτούς που δεν είδε ποτέ η
δικαιοσύνη με τον καταρράκτη .
Για την παιδεία , την αστυνόμευση , τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας...

Την ώρα ετούτη που οι γόνοι , τα ακριβοπληρωμενα στελέχη , οι διευθυντές και οι υποδιευθυντές με τους συμβούλους ξεφυσάνε οι χοντροί με τις γκόμενες και τα πολλά χιλιάρικα το μήνα , πιστοί στην Νου Δου και τον κραταιό αρχηγό.

Μπράβο Πετράρα
Είμαστε μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

Η ελληνική κοινωνία (και οικονομία) θα μπορούσε να ξεφύγει από τη στασιμότητα (και τη συνεχή σχετική οπισθοδρόμηση σε σχέση με την Ευρώπη), αν υπήρχαν περισσότεροι βουλευτές με φωνή σαν τη δική σας. Μοναδικό παράδειγμα και ένδειξη σπάνιας πολιτικής αξίας το ό,τι (σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς καμμιά δημοσιότητα) υπερασπιστήκατε (χωρίς ιδιοτελές κίνητρο, και πάλι!) σε δικαστήριο υπάλληλο-ελέγκτρια που διώχθηκε επειδή έκανε σωστά τη δουλειά της.

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να δώσω μιά σεμνή και ταπεινή απάντηση σε όλους όσους άν και συμφωνούν με αυτά που είπε ο Πέτρος Τατούλης επιμένουν συνέχεια να παραιτηθεί απο την βουλευτική έδρα σάν να την έχει κλεμμένη.
Δέν ανεξαρτητοποιήθηκε κύριοι, τον ανεξαρτητοποίησαν άν δέν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πραγματάκι σταματήστε να γράφετε ότι σας κατέβει. Ο ίδιος ήθελε να παραμείνει μέχρι το τέλος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, το οτι έλεγε καθαρά αυτά που "ο κόσμος τό 'χει τούμπανο και εμείς κρυφό φανάρι" δέν συνιστά με κανέναν τρόπο ατιμία απέναντι στο κόμμα και τους ψηφοφόρους του.

Ανώνυμος είπε...

Στην προσωπικότητα του "αποστάτη" βουλευτή διακρίνω εμφανή στοιχεία ναρκισσισμού.
(Τρόπος ομιλίας, στήσιμο στις κάμερες, εκφράσεις προσώπου, δομή σκέψης, αισθητική ιστοσελίδας κλπ)

Με τις τυμπανουκρουσίες των ΜΜΕ (των μεγαλοεργολάβων/μεγαλοεκδοτών) που εδώ και κάποιους μήνες επιχειρούν να αποδομήσουν τον Κώστα Καραμανλή, προκειμένου να εκβιάσουν και, έτσι, να προωθήσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα, ο κύριος βουλευτής βρήκε την ευκαιρία να "δώσει ρέστα".

Γιατί κανείς δεν μιλάει για τους όρους και τις προϋποθέσεις των κανονικών άδειων λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών που είχαν δρομολογηθεί από τον Ρουσόπουλο και για τις οποίες αντιδρά το κατεστημένο των ΜΜΕ ?

Για να πάρουν κανονική άδεια λειτουργίας θα πρέπει να υπόκεινται σε σαφείς κανόνες (ποιότητα προγράμματος, δεοντολογίας κλπ) και να καταβάλουν κάποια εκ. ευρώ., υπό μορφή παραβόλου.

Ο ιδιοκτήτης του ALFA (το κανάλι του έκανε σημαία το Βατοπέδιο από τον Αυγουστο), από τον Ιούλιο είχε γίνει γνωστό ότι παραπέμφθηκε στον ανακριτή με την κατηγορία της κακουργηματικής απάτης και πλαστογραφίας, ύστερα από μήνυση του Τσοτσορού (πρώην ιδιοκτήτη του σταθμού). Στη συνέχεια, έχει παραπεμφθεί (μαζί με άλλα στελέχη της Interamerican) για απάτη σε βάρος ασφαλισμένων στο εξωτερικό.
Μάλιστα, πριν ξεκινήσει τον πόλεμο κατά του Μαξίμου (Ρουσόπουλο και στο βάθος Καραμανλής), λέγεται ότι είχε στείλει επιστολή στου Μαξίμου να διαμαρτυρηθεί για τον διασυρμό του και να ζητήσει προστασία !!!!
(Αυτοί, όμως, τον αγνόησαν ...)

Κύριε βουλευτά, αν είχες τιθασσεύσει το ναρκισσισμό σου, δεν θα είχες γίνει πιόνι στα συμφέροντα αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον Ανώνυμος 18 Νοέμβριος 2008 12:53 πμ
Εντάξει ο εκβιαστής, ο υπόδικος με 10 κακουργήματα Κοντομηνάς το έκρυβε τόσα χρόνια το σκάνδαλο του Βατοπεδίου άν και ήξερε το εμφάνισε όταν του ασκήθηκε ποινική δίωξη. Αυτό δέν σημαίνει οτι δέν υπήρξε το τεράστιο σκάνδαλο του Βατοπεδίου, άν εσύ γούσταρες να φάει την περιουσία σου ο Εφραίμ οι περισσότεροι Έλληνες έχουμε αντίθετη γνώμη.

Ανώνυμος είπε...

kane komma re giganta prin tis evroekloges na trikseis se olous ta dontia.se pasokous kai deksious.

Ανώνυμος είπε...

Προς υποστηρικτές....
Εντάξει....Και τώρα όλοι εσείς που υπερασπιστήκατε (δήθεν) αυτή την κίνηση και που είναι φανερό πως οι περισσότεροι δεν ήσασταν ποτέ ψηφοφόροι του κόμματος τι θα κάνετε; Θα ψηφίσετε τον κο Τατούλη όπου και να πάει; Χμμ...απλά ξεσπαθώσατε το αντι-ΝΔ μένος σας. Γιατί έτσι συμβαίνει πάντα...Όταν το αρνί φύγει από το μαντρί το ξεχνούν όλοι. Ας κάνει κόμμα ο κ.Τατούλης και ας πάρει τους 25000 σταυρούς που πήρε στην Αρκαδία (πράγμα φυσιολογικά αδύνατο). Πόσους ακόμα θα πάρει πανελλαδικά; Απλά φίλοι μου θα αναγκαστεί να "στεγαστεί" κάπου όπου μη νομίζετε πως ξαφνικά εκεί όλοι θα τον αγαπήσουν. Γιατί απλούστατα θα έχουν να στηρίξουν τον παραδοσιακό κομματικό υποψήφιο και πάντα θα τον θεωρούν ξένο (ή περιπαλώμενο) σώμα. Ακούστε: Η ιστορία έχει δείξει πως δεν έχουν αποτέλεσμα οι κινήσεις που γίνονται βεβιασμένα, παράτολμα ή με συναισθηματικά (ή και άλλα...) κριτήρια. Τα πράγματα είναι απλά: ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ είχε την ευκαιρία ο κ. Τατούλης να εκφράσει τους προβληματισμούς του, να κάνει τις κινήσεις που επιτρέπει το καταστατικό του κόμματος (ψηφοφορίες κ.λ.π.) και να προσεγγίσει ανθρώπους που εκείνος θεωρεί τιμιότερους ή περισσότερο άξιους για το μέλλον της χώρας ή το τιμόνι της παράταξης. Έτσι δεν κάνει ένας πραγματικά ελεύθερος άνθρωπος-πολιτικός; Άλλωστε η επόμενη μέρα στην παράταξη είναι εκείνη που δίνει την ευκαιρία για αυτοκριτική αλλά και την αισιοδοξία για κάτι καλύτερο. Και δυστυχώς για τον κ. Τατούλη εκείνος θα απουσιάζει της ευκαιρίας....
Υ.Γ1. Αυτά κύριοι και κυρίες υποστηρικτές μιας άστοχης κίνησης δεν γράφονται από καρεκλοκένταυρους, βολεμένους και "μετέχοντες στο γαλάζιο φαγοπότι" όπως αναφέρετε. Αλλά από υγιώς σκεπτόμενους ανθρώπους που μάχονται για το καθημερινό μεροκάματο και προπάντων είναι ρεαλιστές. Γνωρίζουμε πως γίνονται αρκετά λάθη και χρειάζεται μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. Ο αγώνας κατά της διαφθοράς και της ικανοποίησης του προσωπικού συμφέροντος είναι συνεχής και ασφαλώς είναι αναγκαίο να εποπτεύεται από την κορυφή.
Υ.Γ2. Και κάτι προς τους διαφωνούντες: Μην υβρίζετε γιατί έτσι δε δικαιώνεστε. Δίνετε αξία στις κινήσεις του άλλου. Μόνο με επιχειρήματα τεκμηριώνετε τις θέσεις σας.

Ανώνυμος είπε...

Άλλωστε η επόμενη μέρα στην παράταξη είναι εκείνη που δίνει την ευκαιρία για αυτοκριτική αλλά και την αισιοδοξία για κάτι καλύτερο. Και δυστυχώς για τον κ. Τατούλη εκείνος θα απουσιάζει της ευκαιρίας....

21 Νοέμβριος 2008 9:25 πμ

Ποιός εσένα σε διαβεβαιώνει οτι την επόμενη μέρα για την παράταξη ο Τατούλης θα βρίσκεται έξω? Ο Σαμαράς βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στην Νέα Δημοκρατία άν και η ατιμία που έδειξε το 1992 δέν έχει κανένα μέτρο σύγκρισης με την συμπεριφορά του Τατούλη τώρα. Ο Τατούλης έχει λόγο την επόμενη μέρα καθώς θα είναι και ο μοναδικός που θα τολμά να πεί οτι αντιστάθηκε με προσωπικό κόστος στην διαφθορά της κυβέρνησης του 2008 ακόμα και στους μεγάλους πολιτικούς του αντιπάλους.

Ανώνυμος είπε...

"Ο Τατούλης έχει λόγο την επόμενη μέρα καθώς θα είναι και ο μοναδικός που θα τολμά να πεί οτι αντιστάθηκε με προσωπικό κόστος στην διαφθορά της κυβέρνησης του 2008 ακόμα και στους μεγάλους πολιτικούς του αντιπάλους."

Εσένα ποιος σου είπε ότι με αυτή τη συμπεριφορά που επέδειξε ξεπερνώντας τα όρια θα έχει λόγο στην παράταξη; Ποιος θα τον λαμβάνει υπόψη; Και ποιος μου λέει ότι δεν κινείται από αλλού; Γιατί χάθηκε τώρα; Εσύ το λες αντίσταση, άλλος το λέει προδοσία, άλλος τυχοδιωκτισμό, άλλος μισαλλοδοξία. Είναι υποκειμενικές εκτιμήσεις και αρκετά βαριές κουβέντες.
Ο Σαμαράς έδειξε μεταμέλεια αλλά και πάλι έχει έχθρες. Όλοι επιστρέφουν όταν δουν ότι μόνοι τους αποτυγχάνουν και μάλιστα μακροπρόθεσμα. Όπως και να το κάνουμε στη δημοκρατία και μάλιστα σε ένα κομματικό μηχανισμό είναι αναγκαίο να ακολουθείς ομάδα για να έχεις μέλλον (που κατά τη γνώμη σου είναι η πιο άξια και καθαρή αφού αυτό δηλώνεις ότι επιδιώκεις) και δίνεις τον αγώνα σου από εκεί. Ενώ τώρα;
Αυτή είναι (ευτυχώς ή δυστυχώς) η ωμή πραγματικότητα.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τατούλη, έχω καταθέσει στην ιστοσελίδα σας τις απόψεις μου σχετικά με την στάση σας και την συνακόλουθη διαγραφή σας από την ΝΔ, αλλά επανέρχομαι για να διευκρινίσω το εξής: Επειδή πολλοί έχουν αναφερθεί στο θέμα της παραίτησής σας από την βουλευτική σας ιδιότητα, επισημαίνω ότι, ως γνωστόν, στις βουλευτικές εκλογές ο ψηφοφόρος πρώτα επιλέγει το κόμμα που θέλει να τον κυβερνήσει και μετά βουλευτές. Συνεπώς, ακόμη και αν εκλεγήκατε με σταυρό, εκλεγήκατε με την σημαία της ΝΔ, και γι αυτό οφείλετε να παραιτηθείτε από την βουλευτική σας έδρα. Όλοι αυτοί που υποστηρίζουν το αντίθετο οφείλουν να αντιληφθούν ότι κάθε ψήφος προς το πρόσωπό σας ήταν πρώτα ψήφος προς την ΝΔ. Επί της ουσίας η κριτική σας είναι μέρος της γενικότερης δυσαρέσκειας που λίγο ή πολύ πράγματι υπάρχει στον κόσμο της ΝΔ, αλλά εφόσον έχετε το θάρρος της γνώμης σας θα έπρεπε να είχατε και το θάρρος και την τόλμη να επωμιστείτε τις συνέπειες της διαφοροποίησής σας. Δεν μπορείτε να ασκείτε στην ΝΔ σκληρότερη κριτική από τον εκπρόσωπο τύπου του ΠΑΣΟΚ και να παραμένετε στην θέση σας. Μήπως το θάρρος και η τόλμη σας σταματάει εκεί που αρχίζει το βόλεμά σας; Μήπως θέλετε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο;

Ανώνυμος είπε...

Mερικοί απο εσάς δέν καταλαβαίνετε ή κάνετε πως δέν καταλαβαίνετε εντάξει συμφωνώ οι Αρκάδες ψηφοφόροι ψήφισαν πρώτα Νέα Δημοκρατία και μετά Τατούλη. Οι ψηφοφόροι του είναι αυτοί που ανέβασαν το κόμμα του στην εξουσία, έκαναν τον Καραμανλή πρωθυπουργό και τον ίδιο βουλευτή. Τον πρώτο λόγο για το άν κάνει καλά την δουλειά του ή όχι δέν το έχει το περιβάλλον του Καραμανλή αλλά οι Νεοδημοκράτες ψηφοφόροι. Ο Τατούλης δέν έκανε τίποτε άλλο απο το να πεί ανοιχτά αυτό που λέει η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων του, αυτοί τον προέτρεψαν να τα πεί, τον επιβράβευσαν και είπαν οτι θα τον ακολουθήσουν όπου και άν πάει.
Για ποιόν λόγο λοιπόν να παραιτηθεί γιατί υπάρχει κίνδυνος εσείς οι λίγοι που τον κατηγορείτε να χάσετε κάτι απο την μεγάλη μάσα?
Άν οι ψηφοφόροι του επιβραβεύουν την συμπεριφορά του ζητώντας του να μήν παραιτηθεί δέν δικαιούται να το κάνει εκτός άν ζούμε σε φασιστικό καθεστώς υπο την μορφή δημοκρατίας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΤΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΑΝΤΙ-ΕΞΙΣΩΣΗ (ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ):

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ + ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ - ΤΑΤΟΥΛΗΣ + ΛΑΜΟΓΙΑ + (ΣΚΑΝΔΑΛΑ).Xⁿ + ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ = ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ

"Μόνη ελπίδα οι Έλληνες"

NIKOS

Ανώνυμος είπε...

Ενα ανέκδοτο πιστεύω πως αρμόζει στις μέρες και ώρες που βιώνουμε...στο επανιδρυθέν κράτος...όπως το εμπνεύστηκε ο πρωθυπουργός του...

" Ειναι ενας Αμερικανος , ενας Γερμανος και ενας Ελληνας , μοναδικοι επιζωντες ενος αεροπορικου
δυστυχηματος στη Σαχαρα .Μετα απο εξουθενωτικη πορεια τριων ημερων καταληγουν σε μια μεγαλη οαση και ψαχνουν τηλεφωνο για να κανονισουν τον επαναπατρισμο τους
-Που υπαρχει ρε παιδια κανα τηλεφωνο ??
-Στην ακρη της οασης υπαρχει ενα μπ**ρδελο.Εκει ειναι και το μοναδικο τηλεφωνο.

Φτανουν λοιπον οι τυποι ,
-Γεια σας , μπορουμε να τηλεφωνησουμε ?
-Βεβαιως.

Παιρνει πρωτος ο Γερμανος , αυτο και αυτο εχει συμβει τους λεει , σε 30 '' εχει συνεννοηθει.Τι χρωσταω ρωταει ?
-300 ΕΥΡΩ.
-Τι λετε ρε παιδια , 300 για μισο λεπτο τηλεφωνημα ?
-Ε , κοιταξτε υπεραστικο ειναι απο Αφρικη σε Ευρωπη , ειναι ακριβο.
Τι να κανει ο Γερμανος , πληρωνει .

Παιρνει μετα ο Αμερικανος, αυτο και αυτο εγινε τους λεει , σε 30 '' εχει συνεννοηθει κι αυτος.Τι χρωσταω ρωταει ?
-500 ΕΥΡΩ.
-Τι λετε ρε παιδια , 500 για μισο λεπτο τηλεφωνημα ?
-Ε , κοιταξτε υπεραστικο ειναι απο Αφρικη σε Αμερικη , μεσολαβει και ωκεανος ,καταλαβαινετε.
Τι να κανει , πληρωνει κι αυτος .

Παει και ο Ελληνας , παιρνει στο ΥΠΕΞ , αυτο και αυτο εγινε τους λεει
Α του απαντουν δεν ειμαστε το αρμοδιο τμημα , μισο να σας συνδεσω.Περιμενει κανα πενταλεπτο του απαντουν , α του λενε κακως σας συνεδεσαν με εμας ειμαστε αναρμοδιοι , περιμενετε να σας
συνδεσω στο αρμοδιο τμημα. Μετα απο κανα πενταλεπτο σε αναμονη το σηκωνουν , ναι .. ξερετε λειπει ο υπευθυνος σημερα σε υπηρεσιακη δουλεια , (σημ. αλλου το λενε αυτοψια..) να σας συνδεσω με καποιον αλλο κλπ...

Τελος παντων , μετα απο διαφορα τηλεφωνηματα , συνδεσεις , αναμονες κλπ καταφερνει ο χριστιανος να συνεννοηθει αφου ειναι ηδη πανω απο μια ωρα στο τηλεφωνο.

Τι χρωσταω , ρωταει.
-Ενα ΕΥΡΩ του λενε.

Εξαλλοι πεταγονται επανω ο Γερμανος και ο Αμερικανος ,

-Καλα εμεις μιλησαμε απο μισο λεπτο και πληρωσαμε τοσα λεφτα , αυτος που μιλαει πανω απο ωρα θα πληρωσει μονο ενα ΕΥΡΩ ????!!!!!!!!

-Κοιταξτε να δειτε παιδια , απο μπ**ρδελο σε μπ**ρδελο το τηλεφωνημα χρεωνεται αστικο !!!!!! "

Ανώνυμος είπε...

Ας το διασκεδάσουμε λίγο με ενα ακόμη ανέκδοτο...

Μια μέρα πέθανε μια γυναίκα που ήταν μεγάλη πολιτικός και μεγαλοστέλεχος στο κόμμα της, με υπουργεία και πολλές περγαμηνές(ας πούμε η Πετραλιά,που είναι και μεγάλη γυναίκα). Όταν έφτασε στον άλλο κόσμο, την υποδέχτηκε ο Άγιος Πέτρος και της λέει:
- "Που θα ήθελες να περάσεις την αιωνιότητα σου, στην Κόλαση ή στον Παράδεισο;¨"
Εκείνη το σκέφτεται λίγο και λέει:
- "Δεν είμαι σίγουρη."
- "Τότε", λέει ο Άγιος Πέτρος, "θα κάνουμε το εξής, θα περάσεις 24 ώρες στην Κόλαση και 24 ώρες στον Παράδεισο και μετά αποφασίζεις."
Η πολιτικός συμφωνεί. Πάνε λοιπόν, στην Κόλαση. Εκεί η πολιτικός βλέπει όλους τους πολιτικούς φίλους της που είχαν πεθάνει να παίζουν γκολφ, να ποντάρουν στο καζίνο, να πίνουν σαμπάνια, να φλερτάρουν με ωραίους άντρες και πανέμορφες γυναίκες και γενικά να διασκεδάζουν πολύ. Ακόμα και ο Διάβολος ήταν μαζί τους και κάνανε παρέα, λέγοντάς τους τα καλύτερα πρόστυχα και πικάντικα ανέκδοτα. Όλα πολύ ωραία και η πολιτικός περνούσε υπέροχα. Πριν να το καταλάβει, πέρασαν οι 24 ώρες και ήρθε ο Άγιος Πέτρος να την πάρει να πάνε στον Παράδεισο. Ο Παράδεισος ήταν ένα πολύ ήσυχο μέρος με ήρεμη ατμόσφαιρα, οι άγγελοι έπαιζαν γαλήνια μουσική με τις άρπες και τις λύρες τους, οι φιλόσοφοι μιλάγαν για τη ζωή και το θάνατο και όλοι μαζί συζητούσαν με τον Θεό που ήταν πολύ γλυκός κι ευχάριστος τύπος. Η πολιτικός αισθανόταν πολύ όμορφα και πριν να το καταλάβει, πέρασαν και αυτές οι 24 ώρες, ώσπου ήρθε ο Άγιος Πέτρος να τι ρωτήσει τι αποφάσισε τώρα που είδε και τα δύο μέρη. Η πολιτικός το σκέφτεται λίγο και του λέει:
- "Ο Παράδεισος ήταν πολύ ωραίος και γαλήνιος, αλλά στην Κόλαση ήταν όλοι οι φίλοι μου και διασκέδαζαν πιο πολύ, οπότε θα προτιμήσω την Κόλαση."
Ο Άγιος Πέτρος σέβεται την επιθυμία της και την στέλνει στην Κόλαση. Όμως, η Κόλαση ήταν λίγο διαφορετική τώρα, ένα διαλυμένο μέρος με αποπνικτική ατμόσφαιρα και όλοι οι φίλοι της πολιτικού δούλευαν στα κάτεργα και κουβαλούσαν τεράστιες πέτρες, ενώ και ο Διάβολος ήταν πάνω από τα κεφάλια τους και τους διέταζε συνεχώς. Η πολιτικός δυσαρεστημένη πάει και τον ρωτά:
- "Τι έγινε εδώ; Προχθές όλα ήταν τόσο ωραία και όλοι διασκέδαζαν."
Και ο Διάβολος της απαντά:
- "Τότε είχαμε προεκλογική εκστρατεία, σήμερα μας ψήφισες!!!"

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι η επιστολή που μοίρασαν οι φίλοι του Αλέξη στην κηδεία του.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Δεν είμαστε τρομοκράτες, “κουκουλοφόροι”, “γνωστοί-άγνωστοι”
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!
Αυτοί, οι γνωστοί-άγνωστοι….
Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας!
Έχουμε ορμή - μη σταματάτε την ορμή μας.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!
Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς.
Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνο
για τη “βιτρίνα”, παχύνατε, καραφλιάσατε,
ΞΕΧΑΣΑΤΕ!
Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε,
Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε,
να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους.
ΜΑΤΑΙΑ!
Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι,
έχετε κατεβάσει τα παντελόνια και περιμένετε
τη μέρα που θα πεθάνετε.
Δε φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε
δεν δημιουργείτε!
Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε.
ΥΛΗ ΠΑΝΤΟΥ
ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΘΕΝΑ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ
Που είναι οι γονείς; Που είναι οι καλλιτέχνες;
Γιατί δε βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν;
ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Υ.Γ.: Μη μας ρίχνετε άλλα δακρυγόνα
EΜΕΙΣ κλαίμε κι από μόνοι μας.

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ...ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Ακούστε τώρα την ιστορία του Aλέξη Γρηγορόπουλου
ενός νεαρού πρίγκηπα,της ανατολής
απόγονου του Σεβάχ του θαλασσινού,
που νόμισε ότι μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.
αλλά πικρές οι βουλές του Αλλάχ
και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων.

Στης Ανατολής τα μέρη μια φορά και ένα καιρό
ήταν άδειο το κεμέρι, μουχλιασμένο το νερό
στη Μοσσούλη, τη Βασσόρα, στην παλιά τη χουρμαδιά
πικραμένα κλαίνε τώρα της ερήμου τα παιδιά.

Κι ένας νέος από σόι και γενιά βασιλική
αγροικάει το μοιρολόι και τραβάει κατά εκεί.
τον κοιτάν οι Βεδουίνοι με ματιά λυπητερή
κι όρκο στον Αλλάχ τους δίνει, πως θ’ αλλάξουν οι καιροί.

Σαν ακούσαν οι αρχόντοι του παιδιού την αφοβιά
ξεκινάν με λύκου δόντι και με λιονταριού προβιά
απ’ τον Τίγρη στον Ευφράτη, απ’ τη γη στον ουρανό
κυνηγάν τον αποστάτη να τον πιάσουν ζωντανό.

Πέφτουν πάνω του τα στίφη, σαν ακράτητα σκυλιά
και τον πάνε στο χαλίφη να του βάλει την θηλειά
μαύρο μέλι μαύρο γάλα ήπιε εκείνο το πρωί
πριν αφήσει στην κρεμάλα τη στερνή του την πνοή.

Με δύο γέρικες καμήλες μ’ ένα κόκκινο φαρί
στου παράδεισου τις πύλες ο προφήτης καρτερεί.
πάνε τώρα χέρι χέρι κι είναι γύρω συννεφιά
μα της Δαμασκού τ’ αστέρι τους κρατούσε συντροφιά.

Σ’ ένα μήνα σ’ ένα χρόνο βλέπουν μπρός τους τον Αλλάχ
που από τον ψηλό του θρόνο λέει στον άμυαλο Σεβάχ:
«νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,
με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»

Καληνύχτα Aλέξη Γρηγορόπουλε, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ
Καληνύχτα…

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   401 – 493 από 493   Νεότερο› Νεότερο»